31 Aralık 2019 Salı

[SOHBET KÖŞESİ] Elveda 2019, Hoşgeldin 2020 !

Merhaba arkadaşlar. Görüşmeyeli bir süre oldu değil mi? Aslında bir süre buralara bir şeyler yazabileceğimi düşünmüyordum. Çünkü acayip yoğun bir dönemin içindeyim. Bitirmeler projeler derken şimdi de final haftama girdim. 9 Ocak'a kadar da böyle sürecek. Aslında yazmak istesem de zihnim aşırı dolu olduğundan iki lafı bir araya getiremiyorum bir türlü asdfghjkl Yıkığın önde gideniyim bir nevi. Ama bugün sizlerle sohbet etmek biraz kendimden biraz ondan bundan bahsetmek istedim yine de..
Yeni yılı beklerken ben

Çünkü bugün özel bir gün. 31 Aralık yeni yıl arefesindeyiz. Elbette bugün ile yarın arasında nesnel olarak herhangi bir fark yok. Sonuçta her zaman ki gibi sabah uyanıp; kahvaltı , iş ,okul her zamanki rütinde devam edeceğiz yarın da her şeye. Ama yılbaşlarını geçmişi ve geleceği analiz etmemize vesile olan bir gün olarak düşünüyorum ben. Hani yürüdüğün uzun bir yolda; geriye dönüp ne kadar yol kat ettiğine ve önüne dönüp varmayı hedeflediğin noktaya ne kadar kaldığına bakabilmen için durup bir soluklanman gerekir. İşte yılbaşları da öyle. Koca bir yıl boyunca iyi kötü başıma neler geldi, neler başardım, neleri kaybettim, nelerin üstesinden geldim durup bir düşünüyorum bugün.

Bir Bihter Ziyagil değiliz ama aynen

Kendim adıma konuşacak olursam 2019 yılına dönüp baktığımda çok uzun bir zaman gibi geldi bana. Başıma hiç güzel bir şey gelmediğinden olsa gerek, böyle mutlu bir şekilde hevesli olarak geçirip zamanın hızlı aktığını hissettiğim bir dönem olmadı benim için. Mezun olmayı hedeyleyip başaramadığım, arkadaşlarımın çoğu mezun olup gittiğinden mütevellit de pek bir yalnız ve evde pinekleyerek hatta evde aile durumları da pek bir iyiden hallice olduğundan evde depresif bi şekilde pinekleyerek geçirdiğim bir seneydi. 

Dünya genelinde baktığımda da yine bu seneki bir çok şey yavan geldi bana. Bilmem belki sizler için önemli şeyler yaşanmış olabilir ama ne bileyim ne bir şarkıdan ne bir filmden ne bir olaydan aşırı etkilendim. Hani her yılın tüm dünyada yankılanan kilit olayları vardır. Bir şarkı patlar, br film çok konuşulur, eğlenceli akımlar olur. Öyle bir şey olmamış gibi bu sene sanki. Daha doğrusu eğlenceli bir şey olmadı gibi. Öyle dümdük gitti yani. Ve özellikle yakından takip ettiğim için söyleyebilirim ki 2019 kpop için tam bir döküm yılı oldu. Beni çokca üzen şeylerden biri de bunlar oldu galiba. Ayrıyeten gerek  kpop, kdrama dünyasında olsun gerek ülkemizde olsun gencecik ve güzel canları kaybettik bu sene. Bu konular beni çok üzdüğünden uzunca bahsedemiyorum ne yazık ki. Ama 2019 yılında yitip giden her cana huzur diliyorum. 


 Ama dedim ya her soluklanmak için durduğumuzda nefes alıp yola devam ediyoruz. Ben kendi adıma her yeni başlangıçta umudumu ve iyi dileklerimi elden bırakmıyorum. Yine başaramayacağım yine üzüleceğim şeyler de olacaktır elbet ama kendi koyduğum hedeflere emin adımlarla yürümeye devam edeceğim. Belki hedefe bir diğer soluklanma noktama kadar ulaşamayacağım bile. Ama olsun.Başardıklarım da başaramadıklarım da yıl fark etmeksizin sadece benim elimde.
 Lafı sizlere döndürürsek, umarım en azından sizler için geriye dönüp baktığınızda; gururla, mutlulukla ve özlemle anabileceğiniz şeyler yaşadığınız bir yıl olmuştur 2019. Değilse de dediğim gibi derin bir nefes alıp yolunuza devam edin. Başınıza neler gelmiş olursa olsun hayatınız daima kendi ellerinizde. Yaşadığınız her şey sizi siz yapan şeyler. Mutluluk siz onun için savaşmadıkça ayağınıza gelmeyecektir. Umarım her birimiz sahip olduğumuz gücün farkına varıp kendi mutluluğumuzu buluruz.
  Şimdi dönüp ileriye bakarsak, umarım 2020 yılında sağlık, mutluluk, başarı ve en önemlisi de huzur hayatınızdan hiç eksik olmaz 💕

Gece saat 00:00'da biz asdfghjk
Biraz sıkıcı ve karartıcı bir yazı olmuş olabilir kusuruma bakmayın. Ne yapayım 2019'un bende bıraktığı etkiler bunlardı 😅 Neyse bitmesine şunun şurasında 8 saatcik falan kaldı azıcık daha sabır 😂 Belki sıkılıp okumamış da olanlar olabilir. Eğer bu yazdığım kısmı okuyorsanız buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler 💕 Sizler de kendi yılınızın nasıl geçtiğini ve gelecek yıl içinki hedeflerinizi benimle/bizlerle paylaşmaktan çekinmeyin lütfen.

Ufak bir not: Webtoon önerileri yazacağım aslında ama başta da belirttiğim gibi henüz vaktim yok. Bir süre buralara yazamayacağım ama döndüğümde ilk yazacağım şey bu olacak söz. Umarım yine de beklersiniz 😳 Tekrardan, iyi yıllar millet 


9 yorum:

  1. Merhabalar, öncelikle senin yazılarını severek okuduğumu söylemek istiyorum. Birkaç yıl önce kdramalara yaptığın komikli editlerden dolayı takiplemeye başlamıştım, şimdi de blog yazılarını okuyorum. İyi ki karşılaşmışım paylaşımlarınla ki bu sayede şimdi de blogunu okuyorum😍 Neyse, konuyu daha fazla dağıtmadan bugünün konusu hakkında konuşmak istiyorum 😅 2019 benim için de pek güzel bir yıl olmadı. Özellikle kariyer konusunda uzun zamandır bir duraklama içerisindeyim. Ne yapacağımı bilmiyorum ve sorun şu ki hiçbir şey yapmıyorum. Ben de bu yılın büyük bir kısmı bunalım modundaydım ve bunun en büyük nedeni gelecek kaygısı sanırım. Bu arada çok klasik bir söz olacak ama "Geç olsun da güç olmasın" demek istiyorum mezuniyetinle ilgili. Ben zamanında mezun oldum hem de dereceyle, bir de çift anadal yaptım, yüksek lisansa başladım ama tez döneminde tıkandım kaldım. Mezun olalı neredeyse 3 yıl oldu ama hiç iş deneyimim yok. Ne yapacağımı bilmiyorum, bu hayatta ne yapmak istediğimi sorgulayıp duruyorum. Kısaca zamanında ama plânsız mezun olmak bazen iyi olmayabiliyor😂 2020'de artık üşengeçliği bırakmak, yapmak istediğim şeyi bulmak ve biraz daha kendimi geliştirmek için yıllardır ertelediğim eğitimlere katılmak istiyorum. Tezimi bitirmek istiyorum zira bitiremezsem 1 yıl içinde yanıyor😂 Ehliyet almak istiyorum. Bir de artık bir işe başlamak istiyorum 🙏🏼✨ Ve yine bu güzel ve sorgulatıcı, düşündürücü yazın için teşekkürler 🤗 Sayende amaçlarımı bir nebze de olsa somutlaştırmış oldum😁 Yeni yılın kutlu olsun🎊🎉🎈 2020, bunalımları kovalayıp mutluluklara kucak açtığımız bir yıl olsun🙏🏼✨🌸❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle yorumlarını görmekten çok ama çok mutluluk duyuyorum bunu sürekli belirtiyorum ama 🙈 Facebook'ta ki sayfamda beni takip eden kişilerin bende yeri ayrı. O yüzden ordan beri takip edip şuan blogumu okuyanlar daha bir değerli benim için. Çünkü paylaşımları durdursam da takip edip destekleyen kişileri çok özlemiştim 😭 Bu arada mezuniyetimle ilgili söylediklerin için teşekkür ederim. Aslında 1 yıl değil 2 yıl uzadı bu seneyle birlikte. Bazen kafaya takmasam da arada bir bunalmama sebep oluyor bu konu. Senin hakkında da tüm samimiyetimle iyi şeyler diliyorum. Umarım tezini bir an önce tamamlarsın. Ve en önemlisi hedeflediğin şeyleri başarabilirsin. Sen söyleyince aslında hedeflerimizin az çok benzer olduğunu fark ettim. Bende üzerimden üşengeçliğimi atmak, kendimi geliştirecek kurslara gitmek ve bu sene ehliyetimi almak istiyorum cidden 🤭🤭
      Yeni yıl ikimize de bu konuda şans getirir umarım. Yeni yılın kutlu olsun 🌸💕

      Sil
  2. Merhaba�� Bende yeni yılda senden ve bir kaç kişiden daha cesaret alarak bi blog açtım. Senin kadar güzel yazamıyorum ama kendimi geliştiriyorum sanırım. Senin tavsiyenle flipped i izlemiştim ve çok beğenmiştim. Hatta tanışsak kafalarımız çok uyuşur, kanka oluruz diye yorum yapmıştım.�� Utandığım için çoğu arkadaşıma bloğumdan bahsedemedim. Vaktin olursa bi göz atar mısın?
    https://aurorayla.blogspot.com/?m=1
    Umarım bi an önce yoğunluktan kurtulup önerinle geri dönersin.��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende daha yeni sayıldığımdan çok iyi yazabildiğimi düşünmüyordum ama bu yorumuna çok mutlu oldum 😍 Ayrıyeten senin adına da çok sevindim. Evet o yorumunu hatırlıyorum. Kesinlikle blogunu ziyaret edeceğim. Yazılarını okumak için sabırsızlanıyorum 🙈💕 Az daha kaldı yakında döneceğim. Şimdi senin bloguna kaçıyorum hadi bakalım

      Sil
    2. Bence çok güzel yazıyorsun, hem samimiyeti hemde bilgi vermeyi başarıyorsun. Ben bi türlü yapamıyorum. Eleştiriye açık biriyimdir o yüzden eleştirmekten çekinme lütfen. Senin fikirlerin benim için önemli. 😊

      Sil
    3. Yazılarını okudum bence sende gayet güzel ilerliyorsun. İlerki yazılarını da merakla bekliyorum 😘

      Sil
    4. Çok teşekkürler 😊

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil