1 Kasım 2021 Pazartesi

MEŞE AĞACININ ALTINDA - NOVEL

 Meşe Ağacının Altında 


Konu: Bir dükün kızı olan kekeme Maximilian, babasının zorlamasıyla düşük rütbeli bir şövalye ile evlenir. İlk gecelerinin ardından, kocası hiçbir şey söylemeden bir keşif gezisine çıkar. 3 yıl sonra bu sefer tüm kıtada ünlü bir şövalye olarak geri döner. Maximilian bu dönüşünde onunla nasıl yüzleşecek?

Tür: Yetişkin, Drama, Fantezi, Romantizm, Kadın Başkahraman, Psikolojik, Josei, Müstecen, +19

Yazar: Kim Sooji 

Durumu: Devam Ediyor

Çeviri: Devam Ediyor

Bağlantılı Novel:  Riftan's POV  

BÖLÜMLER: 


-1. Kitap-

26. Bölüm - Çöken Geceler  *

-Riftan'ın Bakış Açısı-


-2.Kitap-


İkinci kitabı bu güzel blogtan okuyabilirsiniz arkadaşlar  🙈🌸

64 yorum:

  1. Merhaba 🙋🏼‍♀️fighting 👏

    YanıtlaSil
  2. Yeni bölüm gelecek mi? İLK NOVELIM VE ARA VERİLDİĞİNİ ÖĞRENDİM.BUNA KALBIM DAYANMAZ.

    YanıtlaSil
  3. Ilk novelim devamını bekliyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Benimde ilk novelim bu çift için okuyorum aşığım bunlara 😭😭😭😭

    YanıtlaSil
  5. sabırsızlıkla devamını bekliyorum bu güzel çeviri için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Ya şimdi şöyle bir durum var yazar 2. Kitaba ara mı verdi? Yada hala novel olarak geliyor mu? Bu noktada seri kafayı karıştıyor. Twitter üzerinden sana yazdim sünger ama görmedin. Acaba senin özel bir durumun mu var buralardan ayıran

    YanıtlaSil
  7. Yazar tüm fan çevirilerini kaldırttı o yğzden devamını geleceğini sanmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani anlamadım ? Yazarı nerde yazıyor acaba ? Ben yeni başladım devamı yok mu şimdi kitabın ?

      Sil
    2. Neden kaldırmış ki ?

      Sil
    3. Yazar kitabı yazmaya birsure ara vermişti o sirada fanlar kitabin çevirisini sitelerde yayınlamaya başladılar kitap aslında ücretli olduğu için ceviri yapan sitelerden yazar rahatsız oluyormuş diye biliyorum.

      Sil
  8. Lütfen ikinci kitabın çevirisini bekliyorum.Lütfen geri dön acı bize :(((

    YanıtlaSil
  9. Bu kitabı böyle çeviren başka bir site yok lütfen geri dön

    YanıtlaSil
  10. 2.sezon çıkmış lütfen bari yarısını çevir tüm hayatım bu kitap

    YanıtlaSil
  11. novelin devamı gelecek mi? :)

    YanıtlaSil
  12. Admin her yerde araştırdım.İkinci kitabın yarısına kadar İngilizce çevirilere ulaşabildim.Ve okuduğumda fark ettim ki sen de hepsini çevirmişsin helalll olsun sana be fakat bir sorum var bazı yerlerde ileriki bölümlerin de paylaşıldığını okudum ama bulamadım.Sen bulursan lütfen geri dönüp çevirir misin.Bu kitap benim okuduğum webtoon.İlk defa Asya içerikli bir şeye ilgi duyuyorum ve senin çevirini de çok beğeniyorum.Twitter hesabım yok o yüzden oradan sana yazamadım ama buradan geri dönmezsen bir Twitter hesabı açıp yazacağım.Lütfen admin bizi bırakma kitabı çok büyük bir heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adminin çevirdiği yerden sonra ingilizcesinide bulamadım. Nerede çevirilmiş söyleyebilir misin?

      Sil
    2. Webnovel de ama şöyle bir sıkıntı var eğer kitabı okumak istiyorsan coin almalısın ve oda parayla

      Sil
  13. bu kitabı en iyi sen çeviriyosun keşke geri dönsen 🥲

    YanıtlaSil
  14. Kafayı yemek üzereyim. Meraktan çatlayacağım. Devamı gelmeyecekse lütfen söyler misin ümit edip bakıyorum her gün.

    YanıtlaSil
  15. Yaa önce instagramda reklamlarda sürekli webtoonu gördüm 30 küsür bölümlere geldikten sonra oradaki yorumlarda riftanın bakış açısı olan bir novel olduğunu okudum araştırırken bu siteye denk geldim, önce riftan's pov okudum kitabı okumam diye düşündüm çünkü 250 bölüm 1.kitap çoook uzum geldi, ama riftanı okuduktan sonra tutamadım kendimi sitedeki tüm bölümleri okudum, inanılmaz bir hayal gücü ve güçlü bir kalemi var yazarın keşke 3 5 sene sonra keşfetseydim de 2.kitap çoktan bitseydi beklemek zorunda kalmasaydım:)) size de çok teşekkürler türkçe çeviri için ne kadar çok emek vermişsiniz, aabırsızlıkla 2.kitabı nekliyorum, youtubedan şarkısını da dinledim inanılmaz duygulandım her şey için teşekkürlerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa cidden keşke bende yeni kesfetmeseydim

      Sil
  16. Ya çok merak ediyorum şu an yabancı sitelerde ikinci kitap hangi bölüme kadar yayınlandı acaba? Temmuz sonu devam edecek diye bir yorum gördüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. Kitabı yayınlandığı kore sitesinden takip ediyorum şu an 170. Bölümde

      Sil
    2. merhaba hangi siteden takip diyorsun acaba ben bulamadımda

      Sil
    3. Hikaye ridibooks ta devam ediyor. Korece ama google translate ile türkçeye çeviriyorum. Bu blogun sahibinin twitter hesabında tüm üyelik vs işlemleri detaylı anlatılıyor. Bakmanı tavsiye ederim

      Sil
  17. Ya arkadaşlar yeni bölümlerin türkçe çevirisi hakkında bir bilgisi olan var mı kahrolucam merakımdan anladığım kadarıyla çevirmen ingilizce çeviriden türkçeye çeviriyor şimdi ingilizce çevirdiği yer 1. kitabı yayınlamayı bitirdi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu blog sahibinin twitter hesabina bakabilirsin oradan aciklama yapiyor sanirim ikinci kitabin korecesinin bitmesine 26 bolum falan kalmis su an 1. kitabin resmi ing cevirisi devam ediyor sonra riftans pov cevrilecekmis yani 2. kitaba daha var demisti blog yazari sanirim ama emin degilim

      Sil
  18. Webtoonlar çizgiroman tarzında olmuyo mu bu serinin kitap versiyonumu var webtoon olarak geçenlerde bu kadar dolu bi içerik yok burda okuduğumuz bildiğimiz roman ben yeniyim de sanırım kaçırdıpım bişeyler var:)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, twitter hesabım yok gelişmelerden haberdar olabilmek için, ikinci kitap akıbeti hakkında adminin bir tahmini var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adminin çeviri yapabilmesi için orijinal İngilizce çevirinin yayınlanması gerekiyor. Anladığım kadarıyla orjinal İngilizce çeviri de en erken Eylül ayı gibi tamamlanacak. Daha orjinal 2. Kitap bile 177. Sayfada mi ne kaldı. Çizer yeni iyileşti,yazar da ne yazık ki korona şuan da :( yani işler biraz aksamis durumda. Çeviri yapan kişinin ise orjinal İngilizce çeviriye ihtiyacı var. Ama eğer ikinci kitabı çok merak ediyorsanız çevirmenin Twitter sayfasini takip edip yazarin orjinal sayfasından parayla satin alarak ya da günlük 1 seferlik okuma hakkını kullanarak kitabı okuyabilirsiniz. Ridibooks a nasıl kayıt olacağınızı Twitter sayfasında güzel bir şekilde anlatmış

      Sil
    2. Teşekkür ederim easymoneysniper, peki yazar ve çizerin güncel durumları hakkındaki bilgileri nereden öğrendiniz öğrenebilir miyim? Ben de takip etmek istiyorum ancak bulamadım. Dediğiniz gibi twitter hesabı açıp çeviri yapan kişiyi de takibe aldım teşekkür ederim

      Sil
    3. Ben de #undertheoaktree tagindan alıyorum haberleri. Eğer Türkiye de çok fan yoksa bile ingilizce kullanıyorum hesabımı yabancı fanlardan alıyorum haberi. Yazarın şuan korona olduğunu da ridibooks tan öğrendim,ikinci kitabı kendim bölüm başı 100won ödeyerek oradan bitirdim ve 177. Bölüm den sonrası 3 haftadır gelmiyor kitap askıya alındı yazarın sağlık durumu yüzünden diye de açıklama yapıldı. yazın başında serinin birinci kitabını bu siteden bitirdim ama şuanda hiçbir yerde çevirisi yok ikinci kitabın, bahsettiğim ridibooks ta da zaten çeviri yok, kitap Korece ama Google Chrome translate ile okudum 2. kitabı da. Bu sayfanın çevirmeni de bununla ilgili açıklamaları kitabın açıklama kısımlarında kısa kısa yapmış. Yazar ücretsiz yayınladıklari için fan çevirileri hakkında yasal işlem başlatmış ve fan çevirileri her yerden kalkmı, o yüzden şuan yasal olarak yayınlanan İngilizce çeviri de bildiğim kadarıyla güncel romanla birlikte ilerlemiyor ve ücretli bir şekilde Amazon dan da satışa sunuldu diye biliyorum, daha birkaç site daha vardı ama tam hakim de değilim yalan olmasın, ben ridibooks tan okuyorum

      Sil
  20. çoook teşekkürler lütfen en kısa zamanda iyi bir ingilizce çeviri bulursan paylaşır mısın ben de yardım ederim :))). Twitterdan da takip ettim merakla bekleyeceğim :,). ya ingilizce spoiler fan sayfaları okumaktan yoruldum çook güzel olaylar oluyor ama okuyamıyoruz off :((((((((.

    YanıtlaSil
  21. Gerçekten ikinci kitap da bir o kadar olaylı ve kasvetli:) tekrar tekrar okudum her 3 kitabı da ama artık günlük sade bir hayat okumaya hasret kaldım. Mutlu haberlerini almak istiyorum tatlis ciftimizin. Çevirmen de bir iki site önermiş, ben bir tanesini okuyordum düzgün İngilizce bir sayfaydi, çevirmenin UTOT için açtığı twt hesabında olması lazım ama orası da ikinci kitabın 30larina kadar çevirip bırakmış, büyük ihtimalle bu bahsettiğim yazarın çevirileri kaldırtmasindan kaynaklı diye düşünüyorum ve orijinal kitap neredeyse 180 olacak bölüm sayısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerden okudunuz acaba yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
  22. 224. Bolumdeyim . Harika çevirmen notu yorumlar bayıldım resmen netim az oldugundan pek yorum yazamıyorum. Ama buraya bari yorum yazmam gerek diye düşündüm . Teşekkür ederim 🥰🥰🥰🥰

    YanıtlaSil
  23. Sünger seni seviyoruzzzz 🥰 çok teşekkürler bşzi böylr bir seri ile buluşturduğun için

    YanıtlaSil
  24. Seninle o tat bitti ah süngerim, aslında ne kadar güzel bir yerdebitmiş. Rengarenk sitesinde okuyorum 2.kitabı ve her bölüm saç baş yolmalık bir bölüm 🤦‍♀️. Ama Özge admine buradan selamlar yine de devam ediyoruz 🤩

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar Sünger, bu kitabı merak edip okumak isteyen çok oluyor. Ama telif nedeniyle pek kimselere söylemiyorum çünkü tekrar tekrar buraya gelip okumak çok güzel. 🍀😍 Ama bir yerde yaysam Türkçe çevirisinin olduğunu, sorun olur mu blog için? - Robin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım 🙈🌸 Evet malesef telif büyük sıkıntı o yüzden genel yayılmasa daha iyi ama özelden paylaşabilirsiniz elbette isteyen sorana 🌸❤

      Sil
    2. Nerede acaba

      Sil
    3. merhabalar nereden okuyabiliriz gözlerimiz yollarda kaldı ))):

      Sil
    4. Nerden okuyabilecegimizi söylermisin lütfen özelden nasıl yazılıyor bilmiyorum:(

      Sil
    5. Merhaba nereden okuduğunuzu söyleyebilir misiniz acaba

      Sil
  26. Valla aşırı mutlu olurlar. Herkes nasiplensin istiyorum bu güzellikten. Ama kaldırılırsa da aşırı yıkılırım... Yine de teşekkür ederim. Özelden yazarım sanırım. Öyle herhangi bir sitenin genelinde yaymak sıkıntı olabilir. - Robin. 🍀💜👋🖤

    YanıtlaSil
  27. Gerçekten böyle mi bittiii?Ne olur biri bana cevap versin 😢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü sonla mı bitiyor bünyem kaldıramaz lütfen söyleyin

      Sil
  28. Bu kitabın devamı gelmeyecek mi :(

    YanıtlaSil
  29. GERİ DÖN LUTFEN AGLİCAM

    YanıtlaSil
  30. Devamı olmadığını görünce kalp krizi geçirecektim neredeyse, Sünger lütfen geri dön, hikayenin devamını çok öerak ediyorum, lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. Kitabı çeviren başka bir blog var, oradan devam edin.

      Sil
    2. Hangi blog söyleyebilir misiniz lütfen ?

      Sil
  31. Nerden devam edebiliriz bilgisi olan var mı😭😭😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://rengarenkeglence.blogspot.com/?m=1

      Sil
  32. Yaaa geri dön lütfenn

    YanıtlaSil
  33. Riftan’s pov artıonsekizleri bekliyoruzz :D

    YanıtlaSil
  34. Ben yazara yazıcam

    YanıtlaSil
  35. Bir şey diyeceğim ben 85 bölümden sonrasını bulamadım nereden okuyabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe olarak bilmiyorum ama 145 e kadar novelhall.com da var.İngilizce,sonlara doğru çeviriye sıkıntılar oluyor ama cümleler okunuyor.Türkçe olarak bir burda buldum

      Sil