23 Kasım 2021 Salı

 Under The Oak Tree - 175. Bölüm

"Bundan fazlasını bi-biliyor olmalısın...ne yapacağını biliyordun...benimle..."

"Peki ya sen?" Sorgularcasına tek kaşını kaldırdı.

Max, normalde ağzından çıkmayacak kelimeleri söylemekte tereddüt ederek dudaklarını ısırdı.

"Se-seninle e-evlenmeden önce ben, Riftan...  çi-çiftlerin vücutlarıyla ne yaptıklarını... bi-bilmiyordum. Ama Riftan... nasıl olduğunu bi-biliyordu. Bunu nasıl yapacağını bi-biliyordun… ba-bana… bildiğim her şeyi, se-senden öğrendim…''

 Max o kadar utanmıştı ve o kadar çok kekeledi ki neredeyse dilini ısırdı. Sesi onu, diğer kadınlardan öğrenmiş olması gereken teknikleri kullanmakla suçluyor gibiydi, ama aynı zamanda bunu dünyanın başka neresinden öğrendiğini de bilmiyordu. Max neden bu kadar rahatsız olduğunu anlayamadı ve ona bu konuyu sordu. Riftan, sorusunun amacını anlamadığı için olduğundan daha kafası karışmış görünüyordu. Sonra, Riftan yavaş zekasından utanarak konuşmak için dudaklarını açtı.

"Pekala, paralı askerlerin söylediklerinin %90'ı ahlaksız şeyler. Bu erkekler ağızlarını açtıklarında, kadınları nasıl memnun edeceklerine dair teknikleriyle övünüyorlar. On dört yaşımdan beri bu tür şeyler duyuyorum. Tek bildiğim temel bilgiler, muhtemelen gerçeklerin yarısından fazlasını abarttıklarından bahsetmiyorum bile." Rahatsız bir ifadeyle açıkladı ve ona gergin bir şekilde baktı. Hemen boğazını temizleyerek bu utanç verici konuşmadan uzaklaşmaya çalıştı. "Her neyse, yaralanmadığına sevindim. Bir şey acıyor mu?”

 "Karnım biraz ağrıyor... ve uyuşuk hissediyorum... ama tolere edilebilir."

"Solgun ve yorgun görünüyorsun." Yanağını okşadı ve küvete geri dönmeden önce içini çekti. "Kendi başıma banyo yapacağım, o yüzden yatağa uzan ve dinlen."

Max sessizce itaat etti ve yorganın altına girdi. Yatağa kıvrıldı ve Riftan banyosunu yaparken, zonklayan ağrısıyla savaştı. Uzun bir süre boyunca tek duyduğu, arkasından gelen hafif su sıçramalarıydı. Sonunda ısındığında, Riftan pamuklu bir pantolon giydi ve onun yanına kaydı. Yorganın altına girdi ve Max'i yakınına çekti, sıcak avuçlarıyla ağrıyan karnına yatıştırıcı halkalar sürerken onu sıkıca tuttu.

Max bu hoş rahatlama karşısında uzun bir inilti çıkardı. Arkasındaki Riftan'ın sıcak bedeni, gergin kaslarını nazikçe eritti. Riftan bir kolunu onun başının altına itti ve dudaklarını onun omuzlarına ve yanaklarına ovuşturdu.

"Bunu yaşamak zorunda olmandan nefret ediyorum. Bu ne sıklıkla oluyor?''

"Hımm... bu düzensiz." Max belli belirsiz cevap verdi.

Ortalama kadınlara kıyasla dengesiz olduğunu bilmesini istemediği için, Riftan'ın bu konudaki cehaleti bir şekilde memnuniyetle karşılandı. Max kendini onun kollarına gömdüğünde hem rahatlama hem de suçluluk hissetti. Eşsiz kokusunu içine çekti ve tatlı tatlı titredi. Riftan yüzünü onun saçlarına gömdü ve sanki ona tamamen sahip olmak istiyormuş gibi kokusunu da içine çekti, sonra içini çekti.

"Umarım yakında biter."

Riftan'ın, o acı çektiği için bundan gerçekten nefret ettiğini hissedebiliyordu, onu cinsel olarak tatmin etmeye müsait olmadığı için değil. Riftan gergin karnına yatıştırıcı daireler çizmeye devam etti ve sanki en ufak bir basınçta kuruyabilecek narin bir çiçek tomurcuğuymuş gibi solgun yanaklarını okşadı. Max başını onun koluna yasladı ve yavaşça onun yanında derin bir uykuya daldı.

***

Yumuşak, hafif yağmur, yeşil yaprakları çiy gibi serperek birkaç gün üst üste devam etti. Bazen altın güneş, ince yağmur bulutlarının arkasından bakar ve bahçeye hafifçe gülümserdi. Pencerenin yanında oturup Ruth'un ona bıraktığı büyülü formülleri incelerken, doğanın sakin güzelliği Max'in kalbini ısıttı.

Karnındaki ağrı yatışınca, biraz şifalı ot toplamayı, Ruth'un kulesine uğramayı ve şifalı bitkiler için nasıl formüle edileceğini incelemeyi planladı. Acil durumlar için Ruth'un ona bıraktığı her şeyi umutsuzca öğrenmeye çalışıyordu. Anatol'da her şey sakin ve sakin geçmişti ama bunun süreceğinin garantisi yoktu. Ancak, rehberlik olmadan kendi başına birçok yeni şeyi öğrenmek kolay bir başarı değildi.

Anatol canavarlarla dolu bir ülkeydi, bu nedenle onu ve insanlarını çalkantılı değişikliklere maruz bıraktı. Büyük ve küçük yeni sorunlar, yoğun yaşamlarının ortasında her yerde ortaya çıkıyordu. Max, Anatol'da kaldığı yaklaşık yarım yılda, yirmi iki yılında olduğundan daha fazla değişiklikle karşılaşmıştı. Bu deneyimlerden her zaman hazırlıklı olmanın ne kadar değerli olduğunu öğrendi. Yavaşça dolaşarak zaman kaybetmeyi göze alamazdı.

Max sabah olabildiğince erken uyandı, büyülü ya da şifalı otları inceledi. Boş zamanlarında revire gider ve yaralıları Ruth'un yaptığı gibi tedavi ederdi. Başladığında, askerler, revirde kalenin hanımının varlığından rahatsız ve yorgundu, ama şimdi onu doğal yeriymiş gibi kabul ettiler.

Max her zaman reviri ziyaret etmek ve en az beş ila on yaralı adama şifa büyüsü uygulamak için zaman ayırırdı. Ardından soğuk algınlığı, baş ağrısı ve uykusuzluk gibi yaygın rahatsızlıkları çeşitli bitkisel ilaçlarla tedavi ederdi. Zamanının ve gücünün çoğunu bu işe adadığından, bunu artık Riftan'dan saklamasına imkan yoktu.

O gün Max her zamanki gibi revirde nöbetçilerin ve askerlerin hafif yaralarını tedavi etmek için uğradı ve aniden arkasında uğursuz bir ürperti hissetti. Yavaşça arkasını döndü ve uzun ve hakim vücuduyla revire giden dar girişi tamamen kapatan Riftan'ın kendisine baktığını gördü.

Yüzündeki soğuk, sert ifadeyi gören Max, gergin bir şekilde yutkundu. Hebaron arkasında durmuş, sanki ne olacağını biliyormuş gibi başını sallıyordu ve Gabel ağzını kapalı tuttu ve sanki suçluluk duygusuyla çökmüş gibi omuzlarını kamburlaştırdı.

Riftan ona yırtıcı bir kaplan gibi yaklaştı.

"Burada neler olduğunu açıklamak ister misin?"

''… Bir asker ya-yaralandı. Onu iyileştirmek için bu-buradayım..."

Max gözlerini gergin bir şekilde etrafta gezdirdi ve bacağı kırık askeri bulduğunda, hemen ona bir iyileştirme büyüsü yaptı. Riftan'ın ifadesi, gözlerini ona daha da daraltırken, daha da sertleşti. Max hızla ayağa kalktı ve ona sert bir şekilde gülümsedi.

''Şimdi… Sanırım burada yapabileceğim he-her şeyi yaptım… İlgilenmem gereken başka bir işim var.''

Gizlice kaçmaya çalıştı ama tabii ki Riftan onu bu kadar kolay bırakmayacaktı. Max'in kollarını sertçe kavrarken hırladı.

"Burada bir şifacı gibi davranmaya başladığından beri epey zaman geçtiğini duydum. Neden bunu şimdi öğreniyorum?''

"Sen her zaman çok me-meşgulsün. Ben… ben seni rahatsız etmek istemedim… bu kadar önemsiz bir şeyle…''

Riftan'ın öfkesi, onun gönülsüz bahanesiyle daha da yoğunlaştı. "Saçmalamayı kes! Benden bilerek sakladın!"

 "Sa-saklamadım ben... Ben sadece bir şey söylemedim..."

"Tek söyleyeceğin bu mu? Kahretsin, karımın bütün gün ne yaptığını bilmiyordum. Aptal gibi hissediyorum! Seni ne kadar önemsediğimi bile bile bunu arkamdan nasıl yaparsın?!"

Bolca terleyen ve bir bahane olarak makul bir şey düşünmeye çalışan Max, aniden kaşlarını çattı. Bu suçlamaları neden ondan duyuyordu? Çabalarının düşünceleri kafasından akarken, Max sinirlenmeye başladı.

Gözlerine baktı; ifadesi isyan doluydu. ''Ne… neyi yanlış yaptım?''

"…Ne?"

"Ben sadece... yaralı şö-şövalyeleri iyileştirdim. Bu kötü bi-bir şey mi? Bu... azarlanacak bir şey mi?"

"Lanet olsun konuyu değiştirme! Geçen sefer bana aşırıya kaçmayacağına söz vermiştin…! ''

"Be-ben aşırıya kaçmıyorum! Son iki haftadır manamı tü-tüketmedim ve bi-bir kez bile başım dönmedi." diye tartıştı.

Direnmemeyi reddetti ve Riftan'ın yüzü hafif bir titreme gösterdiğinde Max saldırısına devam etti. "Ve te-tehlikeli bir şey yapmıyorum. Ben sadece yaralı a-adamlarla ilgileniyordum… kalenin gü-güvenli olduğu yerde.''

 "Kahretsin! Sen Lord'un karısısın, benim karım! Neden şifacı olma oyunu oynuyorsun?''

"Çünkü yapabiliyorum!" Max kendi cesaretine şaşırarak azarladı.

Hayatının tamamını, hiçbir şey yapamayan işe yaramaz bir kekeme olma saplantısıyla bataklık içinde geçirmişti. Dadısı ona sürekli olarak bir kocanın sözlerinin bir eş için kanun olduğunu hatırlattı. Yaptığınız her şeye kayıtsız şartsız itaat etmeli ve kabul etmelisiniz. Ama şimdi buradaydı, itaatsizlik ediyor ve kocasıyla tartışıyordu. Çıldırmış mıydı?

Biraz sakinleşen Max, boğazına takılan yumruyu yutarken daha yumuşak bir sesle konuştu. "Şimdi... bu şatoda benden ba-başka şifa büyüsü kullanabilecek kimse yok. Çok fazla çalışmayacağım ve… artık daha fazla manaya sahibim… bu yüzden tekrar hastalanmam konusunda endişelenmene gerek yok.''

Onun uysal ses tonuyla Riftan da sakinleşti ve Max ile rahatça konuşmaya çalıştı. "En kısa zamanda bir şifacı tutacağım. Bunu yapma fikrinden nefret ediyorum. Neden gereksiz yere denemekte ısrar ediyorsun?''

''Neden... neden ben de çok çalışamıyorum? Riftan… Ruth ve tüm şövalyeler… her gün her türlü zor görevi yapıyorlar… neden yapamayan tek kişi benim?''

 "Kahretsin! Sen bizden farklısın, sen bir dükün kızısın!''

Onun patlamasına Max kızardı. Hayatında ilk kez birine vurma ihtiyacından bunalmıştı.

"B-bu ne demek? Prenses Agnes... her türlü tehlikeli şeyi yapabiliyor. Bir dükün kızının... nesi bu kadar özel?!"

Riftan'ın dili tutulmuştu. Argümanını çürütecek kelimeleri bulamıyordu. Kollarını kavuşturmuş yana bakan Hebaron hafifçe ıslık çaldı.

''Komutan bir köşeye mi itildi?''

Riftan, dikkatini tekrar Max'e çevirmeden önce ona baktı. "Prenses, çocukluğundan beri yılların tecrübesine sahip üst düzey bir büyücü! Onunla nasıl karşılaştırılırsın?'' Tükürdü ve derin bir nefes aldı.

Çiftin kavgasını sırıtarak izleyen Hebaron bile komutanının pervasızlığının saflığı karşısında avucuyla alnını kapattı.

Max, Riftan'a baktı ve gözleri yaşlarla delinirken, yenilgiyle başını eğdi. Tartışamadı çünkü bunun doğru olduğunu biliyordu ama beceriksizliğini herkesin önünde haykırmak zorunda mıydı? Ağrısının arttığını hissetti.

"Lanet olsun... demek istediğim şey..."

Max onun omzuna konan eli itti. Riftan, onun görünmeyen kabalığı karşısında şok içinde kaskatı kesildi, ama Max dışarı çıkıp kapıyı çarpmadan önce ona baktı.

"Şimdilik...seni görmek istemiyorum!"

Ç/N: Çiftimiz ilk gerçek tartışmalarını yaptı hadi bakalım.. işte ne diyeceksiniz ki tuz biber bunlar ahahaha Bu arada gel Riftan bakayım sen az buraya.. Kulağını bir çekeyim.. Anne edasıyla canım anne edasıyla 

Önceki Bölüm                                                                                               Sonraki Bölüm

19 yorum:

  1. Ahh Max ahh biz biliyoruz Riftan inniye böyle davrandığını ama sen ogrenmedin daha. muhteşem Riftan imiz burada resmen kalas gibi davrandi🤦‍♀️

    YanıtlaSil
  2. Offf sonunda beee sonunda bayıldım bu bölüme uzun zamandır Maxinin kendini savunmasını bekliyordum AFFERİM KIZIM GO BESTFRİEND

    YanıtlaSil
  3. Max kızım sen bir efsanesin ahahaha

    YanıtlaSil
  4. sonunda karsi geldii bee

    YanıtlaSil
  5. Riftan ı çok seviyorum ama böyle öküzce davrandığında odunla dövesim geliyor

    YanıtlaSil
  6. Yavaş yavaş kendini aşıyorsun maxi böyle devam

    YanıtlaSil
  7. İşte bu ya maximiz artık yediğin azarlar yeter böyle dik dur

    YanıtlaSil
  8. Riftan neden maxiyi yormamaya çalıştığını anlıyorum ama hu kadarı da fazla ona çocukmuş gibi davranmasından nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  9. Oh sonunda maxiden beklenen hareketlerr gurur duydum, ayrıca tartışma sırasında bile kekelemedi çok mutluyum go girlll!!!

    YanıtlaSil
  10. off sonunda be helal maxim go girll arkandayız

    YanıtlaSil
  11. Maximmm aşk karım yerim seniiii 😭

    YanıtlaSil
  12. Lan kavga etmelerine aşırı mutlu oldum çünkü vakti gelmişti. İnsanlar öfkeliyken gerçek düşüncelerini dışa vurur kavga sonrası barışma faslına geçtikleri zaman birbirlerini daha iyi anlicaklar

    YanıtlaSil
  13. Sonunda sesini çıkardı ya çok iyi bölümdü

    YanıtlaSil
  14. Sonunda yaaa sonunda. Ne demek sen agnesle nasıl karşılaştırılırsın ne demek. Oyuncak bebek gibi kaleye kapatıp ayağına taş değmesin modunda riftan. Yahu altın kafese kapatılan bülbül mü bu kız

    YanıtlaSil
  15. BAYILIYORUM MAXİNİN KENDİNİ SAVUNMASINA 😭😭 canım benim özgüveni geliyor yavaş da olsa

    YanıtlaSil
  16. max sonunda riftanla tartıştı diye aniden gelen o rahatlama hissiiii ohhh

    YanıtlaSil
  17. Oh bee😂 hadi bakalım Riftan bey azıcık sürünün 👌👌

    YanıtlaSil