27 Kasım 2021 Cumartesi

 Under The Oak Tree - 211. Bölüm

Ruth'un ardına kadar açık çenesi titredi. Daha sonra başı dönüyormuş gibi başını tuttu ve sonunda bir şey söylemeden önce bir sürü anlamsız şey tükürdü.

''Manastırda kaldığını duydum… bir ihtimal isteyerek mi rahibe oldun? Ya Sör Calypse?!"

''N-ne… Ne diyorsun? Tabii ki değil!" Max tiz bir sesle tekrar tartıştı, sonra kendi ani çıkışına şaşırarak etrafına bakındı. Tepeden aşağı inen askerler ilgiyle yollarına baktılar. "B-bu kıyafetleri... destek birimine sızmak için giydim. Ben şimdi.. bu-burada… bakıcı olarak çalışıyorum…''

''Burada bakıcı olarak mı çalışıyorsun…?'' Ruth eğitimli bir papağan gibi sözlerini tekrarladı.

Aklı başında gibi görünmediğinden, Max ciddi ciddi kafasına birkaç darbe indirmeyi düşündü. "Her şeyi açıklamak için za-zamanım yok. Geri dönmem gerekiyor, ama gitmeden önce... neler olduğunu bilmek istiyorum. Ri-Riftan... nasıl? Herkes... sağ salim mi? Bazılarının ciddi şekilde yaralandığını duydum…''

"Bir saniye bekle! Sen birden bire ortaya çıkıp bilmek istediğin şeyleri araştırırken buna nasıl cevap verebilirdim? Aklımı boşaltmam için bana bir dakika ver."

Ruth sinirli bir sesle misilleme yaptı ve sudan atladı. Daha sonra cübbesindeki suyu sıkarken kısılmış gözlerle onu tepeden tırnağa taradı. Kendi kirli eski kıyafetlerinin, karışık saçların, kir ve terle kaplı yüzünün farkında olan Max'in yanakları, Ruth'un dikkatle bakan bakışları altında kızardı.

Ruth uzun bir inilti çıkardı ve elleriyle yüzünü kapattı. "Aman Tanrım... Arşidük Aren leydinin bunu yaptığını biliyor mu?"

Max mırıldanmaya başlarken kapüşonunu yüzüne indirdi. "Sana sö-söyledim... kimse burada olduğumu bilmiyor."

Ancak o zaman Ruth sonunda durumun bütününü kavramış gibi görünüyordu. "Sör Calypse bunu öğrenirse çılgına döner!"

Korkmuş olan Max tekrar ağzını kapatmak için uzandı. "Lütfen... sesini alçalt." Ona yalvardı.

Ruth tüm sabrı sınanıyormuş gibi gökyüzüne baktı ve sanki söz konusu dua ediyormuş gibi mırıldandı. "Tanrı aşkına bunu bana neden yapıyorsun? Yakalanmaktan bu kadar korkuyorsan benden de umutsuzca saklanıyor olman gerekirdi! Beni bu işe karıştırmana gerek yoktu."

Max onun saçma sözlerine gözlerini kıstı. Onun için dökmek üzere olduğu sevinç gözyaşları tamamen kurumuştu. "Uzun za-zamandır birbirimizi görmedik... ve sen bana bunu mu söyleyecektin? Çok en-endişelendim...!''

Ruth yanıt olarak homurdandı, sesinden kaba bir alay vardı. "Seninle bu durumda karşılaştıktan sonra mutlu bir şekilde dans etmemi mi bekliyordun?"

Max sadece yüzündeki öfkeyi göstermek için çenesini kaldırabildi. "Senden uzak duracağımdan emin olacağım Ruth! Lütfen bana savaş bölgesinde neler olduğunu anlat… Bunca yolu bi-bilmek için geldim… Yapacak çok işim var, öğrenecek fazla zamanım yok.''

"İşler böyle yürümüyor! Bir rahibe gibi davranıp destek birimine sızmak için ne tür bir plan yaptın bilmiyorum ama leydinin bunu yaptığını bildiğim için cahil numarası yapamam! Beni çok zor bir duruma soktun!''

"Bir problem mi var?"

Max irkildi, sonra tanıdık olmayan bir ses onlarla konuştuğunda olduğu yerde dondu. Ruth'un neden olduğu kargaşayı kontrol eden atlı bir askerdi. Başını salladı, sonra büyücünün çelişkili ifadesine baktı: aptal adam onu ​​ele verecekmiş gibi görünüyordu. Max gözlerini sımsıkı kapadı ve ellerini o kadar sıkı tuttu ki parmak eklemleri bembeyaz oldu. Sonra dilin küçük bir tıkırtısını ve ardından Ruth'un sesini duydu.

"Burada sorun yok."

Omuzlarındaki gerginlik hafifledi ve Ruth dereden çıkıp ona dik dik bakarken rahatlayarak uzun bir nefes verdi. "Hangi çadırda kalıyorsun?"

"Do-doğu ucundaki."

"Peki. Daha sonra gelip seni bulacağım."

"Ha-hayır yapamazsın. Şüphe uyandırabilir…''

"O zaman iyi bir bahane uydurman gerekecek." Max'e sinirli bir bakış fırlattı, sonra teslimiyetle içini çekti. "Şu an katılmam gereken önemli bir toplantım var o yüzden zamanım yok ama bir iki saat sonra gelip seni bulacağım."

Ruth bir cevap beklemeden tepeye tırmandı ve tekrar çakıllı yola çıktı. Max ondan uzaklaşırken arkasını kolladı ve sonra çadıra döndü. Onu heyecanla bekleyen İdcilla, dükkâna girer girmez yanına koştu ve ne öğrendiğini sordu.

"So-sonra... Sana her şeyi anlatacağım."

İlaç dağıtma zamanı gelmişti ve çadır diğer rahibelerle doluydu. Idcilla, zamanın doğru olmadığını fark ederek sessizce başını salladı. Max kollarını sıvadı ve hemen işe koyuldu; ancak birkaç dakikada bir girişe doğru bakmaya devam etti.

Bir iki saat sonra gelip beni bulacağını mı söyledi? Levan'a dönmem için beni ikna etmeye mi çalışacak?

Ruth'un onu orada gördüğüne verdiği tepki onu mutsuz ve biraz da ihanete uğramış hissetti. Ona tıp ve büyüyle nasıl iyileştirileceğini öğreten o değil miydi? Yine de, onun orada bakıcı olarak çalışmasını desteklemediğini fark etti. Max dudağını ısırdı ve gitgide daha gergin hissetmeye başladı. Eğer o böyle tepki verdiyse, Riftan öğrenirse nasıl tepki vereceğini hayal bile etmek istemiyordu. Gergin bir şekilde saçlarını kapüşonunun içine itti ve hastalara vermesi gereken ilaçları topladı.

Ruth, söz verdiği gibi, yaralıların pansumanlarını değiştirmeye başladığı sırada çadıra geldi. Onun çadıra gelişigüzel bir şekilde girdiğini görünce gözleri büyüdü. Hastalara bakan diğer rahibeler de ona şüpheyle baktılar. Ancak Ruth, onların sorgulayıcı bakışları altında sakinliğini korudu.

"Hastaların durumunu incelemek için dolaşıyoruz. Beni boşverin ve işine devam edin.''

Sözlerine sadık kalarak yatakların arasında dolaşmaya başladı ve yaralı adamlara baktı. Max ona baktı, ne yapmaya çalıştığını tahmin edemedi. Ruth bütün hastaları kontrol edene kadar nihayet Max'in ilgilendiği askere döndü. Askerin göğsündeki uzun kesiği incelerken konuşmak için ağzını açtı.

"Dikişlerin çok iyi yapılmış. İplikler en fazla iki gün içinde çıkabilecek.''

Ruth'un bu dış görünüşle nereye gittiğini merak ederek başıyla onayladı, ancak Ruth sadece pratik çalışmalarını incelemeye devam etti ve devam etmesini işaret ederek ona elini salladı. Max bitkisel alçıyı yaraya sertçe uyguladı ve bandajladı. Max'e bakarak, Max'in onun zayıf oyunculuk becerileri karşısında ürpermesine neden olan abartılı bir tonda konuştu.

"Mükemmel yeteneklerin var. Bu rahibeden şifa teknikleri hakkında tavsiye almak istiyorum. Bana biraz zaman ayırabilir misin?''

Ruth'un oyunculuk yeteneğinin bu boyutta olduğuna inanamayarak gözlerini kırpıştırdı; ama neyse ki, çevrelerindeki insanlar bunu yemiş gibi görünüyordu, özellikle de yakınlardaki başka bir genç rahibe aniden cıvıldadığında.

"Rahibe Max, aramızdaki en yetenekli kişidir. Şifalı otlar hakkında her şeyi bilir ve göz açıp kapayıncaya kadar herhangi bir yarayı dikebilir. Kesinlikle sana yardım edebilecektir."

Ani iltifat onu utandırdı, yeteneklerinin bu kadar takdir edildiğini bilmiyordu. Ruth ona tuhaf bir bakış attıktan sonra kendisine hiç yakışmayan kibar bir tonda konuştu.

"Bu güven verici. O zaman, lütfen bana biraz zaman ayırın"

"…Peki."

Max, alçıdaki bitkisel ilaçların neden olduğu yeni acı hissi karşısında yüzünü buruşturan yaralı askerden müsade istedi. Ruth onu hemen çadırdan çıkardı ve doğrudan seyrek olarak işgal edilen bir alana gitti. Max'in gözleri, Ruth'un yaydığı aurayla gergin bir şekilde değişti. Büyücü sessizce yürüdü ve sık ormanların içinden geçti. Etrafta kimsenin olmadığından emin olduktan sonra tekrar ona baktı.

''Leydi her seferinde beni şaşırtmaktan geri kalmıyor. Seninle ilk tanıştığımda, en çılgın rüyalarımda bile bu kadar korkusuz olacağını düşünemezdim."

Max, Ruth'un daha çok bir çocuğu azarlıyormuş gibi görünen sözlerine surat astı. ''Sa-aavaşın uzayacağı haberini aldıktan sonra... oturup daha fazla bekleyemedim. Eğer savaşa daha yakın olsaydım… en a-azından neler olup bittiğini daha fazla bilebileceğimi düşündüm…''

"Yani, bu eski püskü kıyafetleri kullanıp içeri gizlice mi girdin?"

Ruth, yanan odunlardan savrulan közlerle dikiş yerlerinde deliklerle dolu olan cüppesine baktı. Max, kendisinin bu kadar nahoş bir yanını sunduğu için kulaklarının utançla yandığını hissetti, ama umursamıyormuş gibi davranarak çabucak toparlandı.

"Kı-kıyafetlerimin nesi var? Bu kıyafetler… utanılacak bir şey değil. Bu benim çok çalıştığımı gösteriyor!''

"Seni eleştirmek gibi bir niyetim yok."

Dedi Ruth, sonra uzun bir nefes verdi. "Sen çok yetenekli bir şifacısın. Çatışma noktasına gelip hizmetlerini ihtiyaç sahiplerine sunarak övülmeyi hak ediyorsun.''

Böyle beklenmedik ve samimi sözler karşısında bir an için bir rahatlama hisseden Max biraz gülümsedi ama Ruth sert ve azarlayıcı bir tonda devam ederken çabucak boğuldu.

"Ama kimliğini sakladığın ve destek birimine gizlice girdiğin için seni övemem. Büyük Tapınak şu anda çılgınca seni arıyor olmalı leydim."

"Be-ben zaten hallettim! Bir a-arkadaşımın evinde kalacağımı söyleyen bir mektup bıraktım, merak etme.''

Güvencesine rağmen, Ruth'un yüzündeki kırışıklıklar kaybolmadı. "Leydinin kılık değiştirdiğinin anlaşıldığı gün kaos olacak. Arşidük Aren çok utanacak ve Lord Calypse çok kızacak."

"Resmi bir özür sunacağım... da-daha sonra."

Ruth planındaki deliği dürttüğünde Max, bir kaplumbağa gibi boynunu geri çekti. Başını salladı ve derin bir nefes aldı.

"Arşidük bile Leydi'nin bu kadar pervasızca bir şey yapacağını hayal edemezdi."

Onun acı ses tonuyla kuru bir şekilde yutkundu. "Beni... be-beni Levan'a geri göndermeyi mi düşünüyorsun?"

Büyücü sustu ve Max endişeyle ona cezasını bekleyen bir mahkum gibi baktı. Ruth darmadağın saçlarını kaşıdı ve uzun, acı verici bir inilti çıkardı.

"Eğer öyle yapsaydım, o zaman Arşidük'e çoktan haber vermiş olurdum." Max bilinçsizce rahatlayarak gülümsedi, ama bu onun sinirini daha da artırmış gibiydi. "Gülme. Lord Calypse bunu öğrendiği gün kafa derimi yüzecek."

"O... o öğrenmeyecek. Ruth, sen de beni tanımadın bile. Ayrıca, o çok uzakta… Ri-Riftan bilmeyecek…''

"Bu o kadar basit değil. Destek birimini önümüzdeki hafta Ethylene'e taşımayı planlıyoruz!''

Max'in gözleri haberle büyüdü. "E-Ethylene'nin yeniden fethi... başarılı oldu mu?"

"Doğru. Bundan sonra son savaşa hazırlanırken burayı üs olarak kullanacağız. Dolayısıyla topyekün savaş için ön saflarda tüm insan gücüne, teçhizata ve birliklere ihtiyacımız var.''

''A-ama… Hâlâ iyileşmeyen birçok kişi var. Taşınmak zorunda kalırlarsa durumları daha da kö-kötüleşecek…''

"İşte bu yüzden başka bir büyücü ve ben onların iyileşmesine yardım etmek için burada kalacağız. Gördüğüm kadarıyla ciddi bir yarası olan kimse yokmuş. Yapacağımız şey, onları önümüzdeki üç veya dört gün içinde çalışır duruma getirmek, böylece Ethylene Kalesi'ne herhangi bir zorluk çekmeden girmelerini sağlamak.''

Max, çelişkili duygular tarafından rahatsız edildi. Yüreği, yakında Riftan'ı tekrar göreceğini düşünerek çırpınıyordu, ama aynı zamanda, bu kadar özveriyle değer verdiği adamların başka bir savaşa tabi tutulacağını bilmek de ağır geliyordu. Ruth, o içindeki ikilemde kendini kaybederken hemen ekledi.

''Dürüst olmak gerekirse, leydiyi mümkünse hemen şimdi Levan'a geri göndermek istiyorum, ancak dönüş yolculuğunun güvenli olacağını garanti edemem. Müttefik kuvvetlerin yoğunlaştığı yere gitmek daha iyi olur.'' dedi ona sinirli bir bakış atarken. "Lütfen Lord Calypse'den uzak dur. Hepimizin maruz bırakacağı cehennemi düşününce bile başım ağrıyor.''

"Merak etme... Onun yü-yüzünü sadece uzaktan göreceğim."

"Onun 50 madion (yaklaşık 1 km) yarıçapının dışında olduğun sürece, istediğin kadar gözlem yapabilirsin."

''O kadar uzaktan olursa gö-göremem ki!''

"Bundan daha fazla yaklaşma. Beş duyusu herhangi bir vahşi hayvandan daha keskindir.''

Max abarttığını düşündü. Arşidük fark etmeden buraya kadar geldi, Quahel Leon tarafından yakalanması dışında kimse ondan şüphelenmedi. Gizli yeteneklerine çok güveniyordu.

"Me- merak etme. Yakalansam bile... Başını belaya sokmayacağım, Ruth. O zaman, lütfen bana şu anda du-durumunun nasıl olduğunu söyle. Bazı Remdragon Şövalyelerinin yaralandığını duydum… ciddi şekilde mi yaralandılar?''

"Sör Nirta bir kertenkele adamla dövüşürken omzunu yaraladı." Ruth açıkladı ve karanlık yüzü bu hatırlatmayla yavaş yavaş büyüdü. "Yara ciddi değil... ama kertenkele adam saldırısında bir lanet yaptığı için, yarası iyileştirme büyüsüyle geçmeyecekti. Canavarların büyüsü insanlarınkinden farklıdır, bu yüzden onu kırmak zordur."

Ç/N: Riftan'ın beş duyusunun keskin olmasını geçtim bir de Maxi radarı olarak 6.bir duyusu var.. Sen Ruth'u dinle Maxi'm demedi deme ahahaha Bu arada aman Hebaron'uma bir şeycikler olmasın

Önceki Bölüm                                                                                              Sonraki Bölüm

9 yorum:

  1. Az önce manganın ışıkları söndürseler bileyi dinliyorum ve bu ikisinin hikayesinr uyduğunu fatkettim ahhh maxim yaaa yicem sen cidden gururlu bir ana modundayım kaç bölümdür GO GİRL GOOOO.....

    YanıtlaSil
  2. Maxi tayfa online ve buradaaaa

    YanıtlaSil
  3. Hebaron yakisikli askım noldu sana

    YanıtlaSil
  4. Ay Ruth hskdnddkf diyor ya bir ihtimal isteyerek mi rahibe oldum ama sir Calypse?? SIDBFJFJDF

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CHHRJVHFHFHFHDBCGFHFHDBGCHCH

      Sil
    2. HAHAHSJWJXKWNCNDN YARILDIM ORDA HARBIDEN

      Sil
  5. 1 km az bile enaz 2 3 km uzağında ol

    YanıtlaSil
  6. Ayy of, şu pis iblisler büyü de mi yapıyormuş? Çılgınca. Gerçekten şöyle bir dünyada yaşamaktansa ölmeyi yeğleyebilirdim. Evrene bak ya. Acayip varlıklarla dolu, kim kaldırır? Çok zor. Bir asil ve soylu olmadıktan sonra işkence gibi.

    YanıtlaSil