23 Kasım 2021 Salı

 Under The Oak Tree - 176. Bölüm

Max onun yüzünü görmek istemediğini söylese de aynı odayı paylaştıklarından bu imkansızdı. Onu görmek kaçınılmazdı. Max'in çocuksu yaklaşımı benimsemesinin nedeni buydu: sessiz muamele.

"Maxi, hadi konuşalım."

Her zamankinden daha erken odasına çekilen Riftan endişeyle yatağın yanında volta attı. Max, bir tırtıl gibi, örtüleri başının üzerinde olacak şekilde yatakta hareketsiz yatıyordu. Riftan uzanıp örtüleri çekti ama Max titreyen parmaklarıyla tüm gücüyle geri tuttu. Hatta ona bir ipucu vermeye çalışıyormuş gibi horlama sesleri bile çıkardı.

"Lanet olsun, uyumadığını biliyorum. Kalk."

Battaniyeleri çeken güç arttıkça Riftan muhtemelen daha da tedirgin oluyordu, ama Max gözlerini sımsıkı kapatıp battaniyelerin sunduğu kapsama alanını kaybetmemek için elinden geleni yaptı. Yatağın yanındaki yerde bir hışırtı duydu.

"Gerçekten bunu yapmaya devam mı edeceksin? Bir süre önce ben..." Riftan'ın sesi aniden daha zayıf bir tona dönüştü. Sonra, sanki pes etmiş gibi, örtülerin çekilmesi durdu ve o, yanına otururken yatağın içine battığını hissetti. Kısa bir sessizlikten sonra soğuk bir sesle tekrar konuştu. "Tamam, ne istersen yap."

Riftan ayakkabılarını çıkardı ve yanına yattı. Max, küskün hissederek ondan olabildiğince uzaklaştı ve battaniyeye sımsıkı sarıldı. Onunla konuşmak istemiyordu, ama onunla barışmaya çalışmaktan bu kadar kolay vazgeçtiğinde, gerçekten üzüldü. Yine de ne istiyordu? Onu kucaklamasını, teselli etmesini mi istiyordu? Ve sert sözleri için özür mü dilemesini? Her iki durumda da, Max onun soğuk kalpli tavrı yüzünden ihanete uğradığını hissetti.

Soğuk savaş ertesi gün de devam etti. Max, Riftan isteksizce onu yalnız bırakana kadar yorganın altına saklandı. Ancak o zaman kalkıp Ruth'un kulesine saklandı. Gününü her zamanki gibi şifalı otları okuyarak ve öğüterek geçirdi ama Riftan'ın sert sözleri zihninde tekrar edip duruyordu ve güçlükle konsantre oluyordu.

Max masaya çöktü ve dudağını ısırdı. Ne kadar çok çalışırsa çalışsın ve ne kadar başarılı olursa olsun, Riftan onu görmedi. Dahası, beceri açısından karısı olabilecek güzel kraliyet büyücüsünün parmak uçlarına bile ulaşamadı.

Mantıksız düşündüğünü biliyordu ama elinde değildi. Riftan, pratikte günde beş saatle sınırlı olan yatak odasının dışındaki yaşamına onu dahil etmeye niyeti olmadığını açıkça belirtti. Max evcil bir kedi gibiydi, tüm gün odada oturup, sadece ara sıra onun bir evcil hayvanı sevmesini kabul etti. Yine de kalbi neden bu kadar acıyordu? Reddedilmeye ve işe yaramaz olarak yaşamaya alışmıştı oysa ki.

Kendini küçümseyen bu düşünceler onu tükettiği için işine odaklanamıyordu. Genelde günün o saatinde revire uğrardı ama uzun süre tereddüt etti. Herkesin önünde böyle hararetli ve utanç verici bir çığlık atmadan önceki gün, derisinin herkesle yüzleşecek kadar kalın olup olmadığından emin değildi. Ama gitmeme fikri gururunu incitmişti, herkes onun sözlü saldırısına yenildiğine inanacaktı.

Max kaşlarını çattı. Utangaç ve zayıf kalpli bir kadın olarak bilinmek istemiyordu. Enerjik ve parlak prensesle karşılaştırılmaktan korkuyordu. Uzun bir iç çekişmeden sonra nihayet bir çanta dolusu hazır otla revire gitti. Revirin bulunduğu şövalye karargahına doğru yürürken beklendiği gibi şövalyeler ona tedirgin gözlerle baktılar.

Sadece ecza dolaplarını doldurmak için orada olduğunu söyleyerek bahaneler uydurmak istedi. Antrenman sahasının girişine ulaştığında, büyük demir kapıların arkasına saklandı ve Riftan'ın yakınlarda olup olmadığını görmek için etrafına baktı, sonra hızla şövalyelerin karargahına doğru koştu.

Yan kapıdan revire gizlice girerken bileğinde bandajlar olan bir genç adam gördü. Göz göze geldiklerinde adam hemen doğruldu ve kibarca ona eğildi.

"Selamlar, Leydi Calypse. Bugün geleceğinizi düşünmemiştim."

"Otları yenilemeye geldim... ağrı kesici bitiyor..." Neredeyse anlaşılmaz sözler söyledi ve bileğine baktı. "Bileğini mi i-incittin? Ona.. ona bir iyileştirme büyüsü yapmamı ister misin?''

"İyiyim. Kılıcımı kullanırken eklemlerime zarar vermesin diye etrafına bir bandaj sardım.'' Şövalye nazikçe gülümsedi ve elini umursamazca salladı.

Max içini çekti, rahatlamıştı. Riftan'ın revire girmesini yasaklayan kesin emirler vermiş olmasından endişeliydi, ama genç adamın tavrına bakılırsa, durum böyle değildi. Pencerenin yanındaki masada rahatladı ve getirdiği bitkileri ayırmaya başladı. Şövalye hızla eğildi ve gitti. Max şifalı otları tahta kutulara yerleştirirken, arka planda çarpışan kılıçların sesi yankılandı ve aniden kapıdan gelen yüksek bir ses onun konsantrasyonunu bozdu.

"Ah, komutanla şimdiden barıştınız mı?"

Max döndü ve belirsiz bir şekilde gülümsedi. "Se-selamlar, Sör Nirta."

 "Selamlar, Leydi Calypse." Hebaron içeri girdi ve onu alçak, abartılı bir selamla selamladı.

"Daha iyi hissediyor musunuz?"

"Kendimi özellikle kötü hi-hissetmiyorum." Gerçek şu ki, kendini tam bir felaket gibi hissediyordu.

Max, ilaç kutusunu kapatmak için kapağı sertçe kapattı. Onun asık suratını gören Hebaron, sanki tüm durumu ifadesinden anlamış gibi bilerek sırıttı.

"Ah, anlıyorum. Siz ikiniz hala savaştasınız."

 "Hayır-hayır, savaşta değilim."

Max onun kabalığına baktı. Bununla birlikte, başkalarıyla dalga geçebilecek biri olduğunu bildiği Hebaron, onun gaddarlığı karşısında gözünü bile kırpmadı. Max sadece içini çekti ve konuyu değiştirdi.

''Se… seni buraya getiren ne, yaralandın mı?''

"Gördüğünüz gibi gayet iyiyim. Birkaçımız yakındaki canavarları bastırmak için yola çıktık, bu yüzden bazı acil durum malzemeleri toplamak için buradayım."

 "O.. o rafa hemostatik ilacı koydum... zehir panzehirlerini ve şifalı merhemleri oradaki çantaya koydum..."

Hebaron rafa doğru yürüdü, çuvalı kaptı ve geldiği yoldan bir adım atarak revirden çıktı. Max zamanının geri kalanını masanın yanında oturarak ve güney tıbbı hakkında şeyler okuyarak geçirdi. Gün batımından önce dönmesi gerekiyordu. Erkendi ama Riftan tekrar erken dönebilirdi ve onunla karşılaşmak istemiyordu. Geri döndüğünde hızlıca yemeğini yedi ve yatağına girdi.

Bu sefer Riftan, ancak o gerçekten uykuya daldıktan sonra geri döndü. Max ondan kaçınmak için gayretli davranıyordu. Her gün erken yatıp güne geç başladığı için üç gün boyunca tamamen görmezden gelinen Riftan'ın sabrı tükendi.

Riftan aniden ortaya çıktığında Max revirde şövalyelerin sıyrıklarına ve morluklarına bakıyordu. Hebaron ve diğer birkaç bey, ikilinin dövüş gösterisinin tek bir saniyesini bile kaçırmak istemeyerek sinsice onu takip ettiler. Max onlara kısaca baktı ve bir parşömene notlar yazıyormuş gibi yapmadan önce hızla başını eğdi. Riftan masaya doğru yürüdü ve ona sert bir ifadeyle baktı.

"Maxi, konuş benimle."

Yalvardı, ama tüy kalemi parşömene dokunurken Max, başını kaldırma zahmetine bile girmedi. Riftan'ın sert bakışlarının başının tepesini deldiğini hissedebiliyordu.

"Maximilian Calypse, beni duymuyor musun?" Riftan kelime kelime vurgulayarak söyledi.

"Sör Nirta."

Max duvara yaslanmış olan Hebaron'a döndü. Şövalye ayağa fırladı ve ısrarla ona bakan Riftan'ı görmezden gelirken kafası karışmış bir şekilde Max'e baktı.

"Önümdeki kişiye.. söyleyecek bir şe-şeyim olmadığını söyleyebilir misin?"

Ürkütücü bir sessizlik oldu. Hebaron tereddütle ağzını açmadan önce onunla Riftan'ın arasına baktı.

"Komutan... karınızın size söyleyecek bir şeyi yokmuş."

"Duydum!" Riftan dişlerini sıktı ve masaya o kadar sert vurdu ki Max masanın kırılacağından emindi. "Benim söyleyecek bir şeyim var."

 "Sör Nirta" Hebaron, yüzünde bariz bir rahatsızlıkla ona baktı, ama Max fark etmemiş gibi yaptı ve devam etti. "Lütfen karşımdaki kişiye... söyleyeceklerini duymak istemediğimi söyleyin..."

"Komutan... karınız dedi ki..."

"Benim de kulaklarım var!"

Riftan gıcırdattığı dişlerinin arasından çığlık attı, sonra başını indirdi ve Max'in yüzünü ellerinin arasına alarak onu gözlerine bakmaya zorlamaya çalıştı. Ama Max inatla bundan kaçınmak için savaştı. Çaresiz ve tedirgin, Riftan tamamen kaybolmuştu.

"Ben burada değilmişim gibi davranma. Bana bak ve benimle konuş!''

"Ha-hayır... istemiyorum..."

Riftan cevabı üzerine derin bir nefes aldı. Konuşmak için ağzını açtı, sesi tamamen bozuldu.

"Maxi, geçen sefer yanlış konuştum. Başarılarını asla küçümsemek ya da görmezden gelmek istemedim.'' Max bakışlarından kaçınmaya devam ederken, Riftan umutsuzca ona hitap etmeye devam etti. "Sadece senin için endişelendim. Sana yük olmak istemiyorum! Bu rolle karşı karşıya kalırsan, insanlar onları iyileştirmen için seni rahatsız etmekten vazgeçmeyecektir. Bir gün önceki gibi bir duruma düşebilirsin. Kahretsin, bundan acı çekmeni istemiyorum!"

"Sen... sence ben bununla başa çı-çıkamaz mıyım... Riftan?" Bakışları hâlâ tahta masaya sabitlenmiş olan Max, bastırılmış bir sesle mırıldanmayı başardı. "Muhtemelen... Prenses A-agnes kadar iyi olamayacağımı düşündüğün içindir. Bu yüzden... çok endişelisin."

''Bu isim neden sürekli ortaya çıkıyor? Lanet olsun, Prenses Agnes'i unut!" Riftan yenilgiyle başını salladı. "Maxi, lütfen. Bana bak. Yüzüme bak ve benimle konuş."

Sesindeki çaresizlik, zavallı bir çocuğunkine benziyordu. Dayanamayan Max, yavaşça başını kaldırdı. Riftan, Max'in gözlerinin çevresinde biriken yaşlarla acı içinde inledi.

"Gerçekten, seni kırmak istemedim." Panikledi ve tekrar büyük elleriyle yüzünü tuttu. "Sadece rahat bir hayat yaşamanı istiyorum."

"B-ben... bunu istemesem bile mi?" Çok sıkı bir tonda mırıldandı ve sanki sözleri onu kalbinden bıçaklamış gibi şaşırmış Riftan'ın ifadesine baktı. Kendini konuşmaya zorladı ve sesi titreyerek çıktı. "Riftan... Rahat yaşamak istemiyorum... Ben... Yapabileceğim bir şey yapmak istiyorum. Yeni şeyler öğrenmek… bü-büyü kullanmak… inanılmaz ve eğlenceli… ve ödüllendirici… bana hi-hiçbir şey yapmamı istemediğini söylemen… kalbimi kırıyor.''

 Riftan dudaklarını büzdü ve tam bir yenilgiyle başını eğdi. İfadesi umutsuzluk doluydu.

"Ne dediğini anlıyorum." Çaresizce mırıldandı. ''Gerçekten şifacı olmak istiyorsan, yap. Sadece lütfen bana o yüzle bakma. Benden asla kaçma."

Riftan, anne babasının sevgisi için yalvarırken hıçkıra hıçkıra ağlayan bir çocuk gibiydi. Sözlerinden incinen kadındı, peki neden adam günlerce işkence görmüş birine benziyordu? Max şüpheyle gözlerinin içine baktı. Riftan'ın bir cevap beklediğini anlayınca hafifçe başını salladı. Riftan'ın gerginlikten kaskatı kesilmiş omuzları rahatlayarak gözle görülür bir şekilde düştü ve Max'i sıkıca kollarına çekti.

O anda, kavgalarını sessizce izleyen şövalyeler, tatmin edici sonucu alkışlamaya başladılar. Seyircilerin önünde çok çocukça bir kavga ettiğini fark edince Max'in yüzü pancar kıpkırmızı oldu, ama Riftan sadece meraklı şövalyelere şiddetle hırladı.

"İzlemeniz bittiyse defolun buradan."

Ç/N: *Riftan ve Maxi karı koca kavgası yapar*
   
         O sırada Hebaron ve diğer şövalyeler:
           
       
 
Önceki Bölüm                                                                                             Sonraki Bölüm

38 yorum:

  1. Msksmdksndksks bir an önce webtoon da görmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KESINLIKLE BEN DE BUNU DÜŞUNDÜM AAAAA

      Sil
  2. Off cok iyi bölümdü bahajajakqw

    YanıtlaSil
  3. OFF ŞÖVALYELER ÇOK İYİ LAFISŞXISŞXIAŞCAIXÇAIXÇAIX

    YanıtlaSil
  4. Harika foto ahshdkdkdjd

    YanıtlaSil
  5. HEBARONUN TEPKİLERİ ÇOK İYİYDİÇCKWĞFÖWKFĞWÖVŞWKVŞWMŞV

    YanıtlaSil
  6. Bayılıyorum yorumlarına (:

    YanıtlaSil
  7. Bu ve bundan önceki iki bölüm harikaydı ya😂😂 hebaron adamım yaaa

    YanıtlaSil
  8. Ya ben bu şövalyelerin tepkilerine hastayım ya 😂

    YanıtlaSil
  9. hahshshahsha iki bölümdür aralıksız kahkaha atıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle.. nasıl güzel bir kusmeydi bu.. sonda eklenen fotoya kahkaha attım XD

      Sil
  10. Cidden utanmasalar çekirdek alıp izleyecekler

    YanıtlaSil
  11. Hebaron'un hayatını riske atıp habercilik yapması. Off çok iyiydi muhteşemsin sör nirta djdjdjdj

    YanıtlaSil
  12. Çok eğlenceli bir bölümde valla bende çekirdek çitleyerek okumak istedim.

    YanıtlaSil
  13. Yaaa webtoon artık yeni bölüm gelmiyor, nedenini bilen var mi

    YanıtlaSil
  14. Heberon remdragondski en iyisi ya ajsnzoekd çok komik

    YanıtlaSil
  15. sondaki foto cuk diye oturmuş sjsjsjsjsjjs

    YanıtlaSil
  16. Sör nirta bir numarasın biiiiir

    YanıtlaSil
  17. DJDKDKDKDLDLDMDMDMDMDMDM Sondaki fotoda haykırdım fnfnfmfnfn admin harikasın yaa

    YanıtlaSil
  18. Yaa gülmekten öldüm fotoğrafta cuk oturmuş😁😁😁

    YanıtlaSil
  19. En keyifli bölümlerden biri buydu resmen hahajsjd en çok maxi ve riftanın sonunda aralarında bir sorunu halledebilmiş olmalarına sevindim.

    YanıtlaSil
  20. Bölüm ayrı adminin yorumları ayrı komik kahkahalarla okudum elinize sağlık

    YanıtlaSil
  21. kahkaha attım harika bir bölümdü ya

    YanıtlaSil
  22. MDNZLSÖZŞX^MXMSLSÖSLDMSKZKKSLZX

    YanıtlaSil
  23. Bayılıyorum size ya çok tatlılar

    YanıtlaSil
  24. Admin yorumları çok iyi dospwödpsğeödl webtoona gelsin artık bu bölümler

    YanıtlaSil
  25. Sör nirta lütfen önümdeki kişiye söyler misiniz… FHJDBDGFJVHHFHFVJJF

    YanıtlaSil
  26. Yaaa kızım en çokta alta iki cümle yorum Atıp Gülmekten kırdırıyorsun😂

    YanıtlaSil
  27. Çevirmen notuna aşırı güldüm akskskssksl

    YanıtlaSil
  28. Bölümün sonu bir harika

    YanıtlaSil
  29. neden milletin önünde kavga ediyorsunuz. ama çok güldüm gece gece

    YanıtlaSil
  30. nasıl iyi bölümdü nasıl keyif verdi NASIL MAXI'YE YARILDIM ANLATAMAMMM AŞIRI İYİYDİ ŞAKA MI... hem çok güldüm eğlendim hem de gerçekten Maxi kendini öyle güzel ifade edince çok mutlu olup rahatladım... ne güzel yazmış yazar yaa, çeviri için de çok minnettarım❤

    YanıtlaSil
  31. Yakın bir zamanda bir rakı sofrası kurup dertleşin plss

    YanıtlaSil
  32. Kacinci tekrar bilmiyorum hala okuyorum

    YanıtlaSil
  33. HAHDJAJDJSJDKWKDW aşırı eğlenceli bölümdü ua çok iyiii jsjdjsjdkwkd çevirmen notuna patladım hahahshhas

    YanıtlaSil