26 Kasım 2021 Cuma

 Under The Oak Tree - 206. Bölüm

Max, kızın gözlerindeki katıksız kararlılığı görerek kendini tamamen kaybetmişti. Kendisinden dört yaş küçük olan İdcilla ondan yüz kat daha cesurdu. Bakışları altında rahatsız hisseden Max başka tarafa baktı.

"I-Idcilla, ayrılman ve oraya kadar gitmen için... hiçbir neden yok."

"Neden olmasın?" Idcilla sert bir şekilde geri çekildi. ''Bir asil ve bir kadın olduğum için mi? Bu ikisinden biri olmak benim seçimim değildi.''

"Eğer sana bir şey olursa I-idcilla... a-ailen perişan olur."

"Bu herkes için geçerli. Savaşa gidenlerin hepsi ailelerini geride bırakıyor. Herkes aynı fedakarlığı taşıyor.''

Max sadece çenesini kapalı tutabildi. Birden aklına herkesin aynı acıyı çekmeyeceği geldi. Riftan düşerse, tüm kalbiyle onun yasını tutacaktı. Ama kendisi için durum böyle olmayacaktı, ne Croix Dükü ne de Rosetta soğuk cesedine gözlerini kırpmayacaktı.

Max aniden boğazının sıkıştığını hissetti. Riftan'ın Max'in onun tek ailesi olduğunu söyleyen sesi kulaklarında yankılandı.

Şu anda bana aileden biri gibi davranan tek kişi tehlikeli bir yerde savaşıyor, benim burada ne işim var? Onu bir daha göremeyeceksem, yüz yıl yaşamanın ne anlamı var?

Max depresif düşüncelere dalmışken, Idcilla amacından bahsetmeye başladı.

"Geçen yıl ağabeyim bir mızrak dövüşü sırasında sağ kolundan ciddi bir yaralanma geçirdi. İlahi büyüyle iyileşmesine rağmen, etkisi geçmedi ve eli ara sıra topallıyordu. Sefere katılma emri geldiğinde, bütün aile onun gitmesini engellemek için savaştı. Yine de, bir şövalye olarak onuruna saygı duymayı seçti. Öyleyse neden ben de kardeşim gibi olamıyorum?''

Idcilla'nın sesinde öfke vardı ve Max onun heyecanını yatıştırmak için elinden geleni yaptı.

"I-Idcilla, ka-kardeşin için hissettiğin öfke yüzünden.. pervasızca bir karar vermene gerek yok..."

"Bunu Elba'ya karşı kötü hislerim olduğu için yapmıyorum. Leydi ne derse desin, kararım bozulmayacak." Kız inatla çenesini kaldırırken söyledi. ''Bunu leydiye açıklamadım çünkü ayrılma konusunda kararsızdım. Destek birimi beş gün içinde ayrılıyor. Ayrılmadan önce, en az bir faydalı iyileştirme büyüsü öğrenmeye niyetliyim. Kalan sürenin az olduğunu biliyorum ama öğrenebileceklerimi de yanımda götürmek istiyorum. Bana yardım edecek misiniz?"

Max'in dudakları kapalı kaldı. Şu anda düşüncelerinden geçen bir tayfun varmış gibi hissetti. Her şey rahiplere ve Alyssa'ya, Idcilla'nın düşüncesiz planını derhal bildirmesi için ona bağırıyordu ama kalbi ona tamamen farklı bir şey söylüyordu.

Ağzını açtı ama hiçbir şey çıkmadı. Birkaç dakika kekeledikten sonra, sonunda cevabını ağzından kaçırdı. "Be-ben... ben de seninle geleceğim."

Max bile kendi ifadesiyle şok oldu. Riftan burada kalıp beklemesi için yalvarmadı mı? Max şu anda Riftan'ın öfkeli yüzünü neredeyse görebiliyordu. Max elini cebine attı ve gergin bir şekilde şekele dokundu. Idcilla ona emin olmayan bir gülümseme gönderdi.

"Leydi Calypse'in benden daha dürtüsel olduğunu düşünüyorum. Gelmeniz için baskı yapmanıza gerek yok.''

''Belki… ma-mantıksızım. Yine de…"

Max, gerekçesini nasıl haklı çıkaracağını bilmiyordu ve Idcilla da çenesini kapalı tuttu. Idcilla, tehlikeli bir sefere başka birini çekmenin onun için uygun olup olmadığı konusunda çelişkili görünüyordu. Bir an tereddüt ettikten sonra Idcilla tekrar konuştu.

''Benim için sadece iki seçenek var; eve gitmek veya destek birimine katılmak. Rahipler, manastırda kalan hanımların çoğunu evlerine göndermeyi planlıyor. Yakında, hemen eve gitmem için çağrılacağım. Bu olduğunda, müttefik kuvvetler hakkında haber almak daha da zor olacak. Buna dayanamayacağım. Ancak Leydi manastırda kalabilir, bu yüzden benim alacağım riski almak zorunda kalmaz.''

"B-bu doğru değil... Ben de..." Max dudağını ısırdı.

Kalbinin acısı artık dayanılmaz hale gelecek kadar birikmişti. Geride bırakıldığına ve Riftan'ı onu yanına alması için ikna etmek için daha fazla çaba göstermediğine gerçekten pişmandı. Bu dünyada ondan uzak kalmaktan daha acı verici bir şey yoktu.

Max'in kendine eziyet etme konusunda olağanüstü bir yeteneği vardı, olabilecek en kötü senaryoyu ve karanlık, kasvetli geleceği hayal edebiliyordu. Aylarca kabuslarla işkence görmektense savaş alanına girmek daha iyi olurdu.

Max ağzını tekrar açtı, sesi boğazına dikenler takılmış gibi cızırtılıydı.

"Ben de... gi-gitmek istiyorum. Gitmek zorundayım."

"Emin misiniz?"

Max yavaşça başını salladı ve Idcilla'nın gözlerinde bir rahatlama olduğunu gördü. Kız yalnız olduklarından emin olmak için tekrar etrafına baktı ve Max'e destek birimine gizlice girme planlarını ayrıntılı olarak anlattı.

"O halde leydim, lütfen eşyalarınızı önceden hazırlayın. Rahibeler arasında bir arkadaşım var, yardımını isteyeceğim. Kendimi bir rahibe kılığına sokmayı planlıyorum. Rahibelerin cübbeleri yüz dahil tüm vücudu kapladığından, kimliği gizlemek ve destek birimine katılmak için mükemmel bir yol olacak.''

"Pe-peki ben... ne yapmalıyım?"

"Size de rahibe cübbelerinden alacağım."

"Ya-ya kılık değiştirdiğimizi keşfederlerse... bu büyük bir so-sorun olmaz mı?"

"Sorun olmaz. Destek birimine atanan rahibelerin çoğu henüz resmi olarak rahibe olarak atanmamışlar. Yakalanırsak rahibe olmayı düşündüğümüzü ama fikir değiştirdiğimizi iddia edebiliriz.''

Max, Idcilla'ya şüpheyle baktı, saçma sapan  basit bir mazerete birinin inanacağından emin değildi ama başka seçeneği yoktu.

"Ama benimle gelmek istediğinizden gerçekten emin misiniz?"

Max başını salladı ve dudaklarını yaladı. Riftan'ın bunu öğrendiği gün, bedelini cehenneme çevirip ödetirdi. Bununla birlikte, Riftan onu bunun için durmadan azarlasa bile, bunu yapmak zorundaydı çünkü onu deli gibi özlüyordu.

"Peki. Sonra… daha sonra tören bittiğinde verandaya gelin. Hazırlamamız gereken çok şey var.''

İkili, sanki hiçbir şey olmamış gibi bahçeden ayrıldı ve sabah duası için şapele gitti. Ayin sona erdikten sonra asil hanımlar, geleceklerini asık suratlarla tartışmak için kendi aralarında toplandılar. Yeni gelişmelerle beklentileri boşa çıkan Alyssa, yalnız kalmak istediğini söyleyerek yatak odasına döndü.

Bu, Max ve Idcilla'ya destek birimine sızmalarını planlamak için çok fazla mahremiyet bıraktı. Max, Anatol'dan getirdiği deri çantasına bol miktarda şifalı bitki ve bazı mana taşları, bir dikiş seti, kalıplar ve diğer yardım malzemelerinden koydu. Ayrıca manastırdan bazı çarşafları da aldı.

Ayrılmaya hazırlanmakla meşgul olmadıklarında, Idcilla'ya şifalı otlar ve canavarlarla karşılaşırlarsa nelere dikkat etmeleri gerektiğini öğretti. Idcilla'nın pratik deneyimi yoktu, ancak bir şövalye ailesinden geldiği için canavarlar konusundaki bilgisi şövalyelerle aynı seviyedeydi.

"Bir trolü öldürmenin iki yolu vardır. Birincisi kafalarını kesmek.'' Idcilla, ince bir dalla yere bir diyagram çizerken açıkladı.

"Trollerin hızlı yenilendiği söylenir, herhangi bir hasar göz açıp kapayıncaya kadar iyileşir. Kitaplar, kopmuş bir uzvun basitçe yeniden takılabileceğini söyleyecek kadar ileri gidiyor. Yenilenemeyen tek kısım kafasıdır. İkincisi, ateşe karşı savunmasızlar. Yanarlarsa yaraları hemen iyileşemez, bu yüzden ateş büyücüleri trollere karşı son derece etkilidir."

Canavarın tarifi sadece korkusunu körükledi ve Max boğazındaki yumruyu yuttu. Saldırılara dayanıklı, korkunç canavarlarla dolu bir yere gitmeyi düşündüğünde tüyleri diken diken oldu. Ancak bunlar, kocasının şu anda savaştığı türden canavarlardı. Günler geçtikçe Max, Idcilla ile ayrılmaya giderek daha kararlı hale geldi.

Zaman o kadar hızlı geçmişti ki, nihayet destek birimiyle ayrılacakları gün, ertesi gündü. Max gizlice odasından çıkmadan önce gece geç saatlere kadar bekledi. Idcilla bahçenin bir köşesinde onu bekliyordu ve Max'i görünce rahatlayarak içini çekti.

"Birden fikrini değiştirip gelmeyeceğinden endişelendim."

"Şi-şimdi buradayım, bu saçmalık" diye yanıtladı Max ve kimsenin onu takip etmediğinden emin olmak için etrafına bakındı.

"Idcilla... i-ikinci bir düşüncen varsa bana dürüstçe söyle. Şimdi söylersen çok geç değil."

"Hiçbir şey fikrimi değiştirmeyecek. Tek pişmanlığım bunu daha erken düşünmemek.''

Burnundan nefes verdi ve rahibenin odasına doğru yürüdü. Max mümkün olduğunca dikkatli bir şekilde onun arkasından yürüdü. Gecenin köründe sadece böceklerin çığlıkları ve rüzgarın yumuşak sesi duyuluyordu. Karanlık bahçeden çıkıp küçük, sessiz bir binaya girdiler. Idcilla kasvetli koridorda yürürken köşedeki bir kapıya gitti ve kapıyı çaldı. Kapı hemen açıldı ve hafif bir fısıltı duyuldu.

"İçeri gel."

Max hızla Idcilla'nın arkasına girdi. Loş mumlarla aydınlatılan kompakt yatak odasında, yirmili yaşlarının sonlarında, sert yüzlü, koyu tenli bir kadın duruyordu. Idcilla ile çantasını arkasına bağlamış Max'in arasına baktı ve sanki bunun gerçekten olduğuna inanamıyormuş gibi kaşlarını çattı.

"Bundan gerçekten emin misiniz?"

"Evet, sana defalarca söylediğim gibi."

''… Son anda fikrini değiştireceğini umuyordum.''

Max'in gözleri şaşkınlıkla büyüdü, rahibenin Idcilla'nın iddia ettiği gibi işbirliği yapacağını düşündü. Rahibe, Idcilla'nın meydan okuyan ifadesine çelişkili bir bakışla baktı. Sonunda, içini çekerek pes etti, sonra giysi sandığından iki rahibe cüppesi almaya gitti ve onlara verdi.

"Görünüşe göre kimse leydiyi durduramıyor. Lütfen bunun için cezalandırılmama izin verme.''

"Merak etme. İşkence görsek bile bize yardım edenin Selena olduğunu asla itiraf etmeyeceğiz.''

Idcilla mutlak bir güvenle güvence verdi ve cübbesini değiştirmek için bölmenin arkasına geçti. Max, rahibeye huzursuzca bakarken olduğu yerde kıpırdandı.

Rahibe isteksizce kendini tanıttı. "Adım Selena Keyman. Biz çocukken Leydi Calyma'nın oyun arkadaşıydım. Çocukluğumdan beri, dik başlı leydinin farkında olmadan suç ortağı olmaya zorlanan zavallı bir ruh oldum.''

"Seni duyabiliyorum" Idcilla ekranın arkasından bağırdı ama Selena etkilenmedi.

"Şöyle ki." Selena derin bir iç çekti ve Max'e bir aşağı bir yukarı baktı.

"Artık odana dönmen için çok geç değil. Onun yaramazlığına kapılmana gerek yok."

Max onun saygısız tavrına kaşlarını çattı. "Be-Ben Maximillian Calypse'im. Tanıştığımıza memnun oldum."

Olabildiğince kibar ama aynı zamanda da açık sözlü olmaya çalıştı. "Ve önerin için... minnettar olmama rağmen, reddetmek zorunda kalacağım." diye ekledi.

Rahibe, dünyadaki tüm dertlerin yükü altına girmiş gibi ağrıyan başını ovuşturdu. Max, kıyafetlerini değiştirmek için ekranın arkasına geçmeden önce Idcilla'nın üstünü değiştirmesini sessizce bekledi. İpek elbisesi yere düştüğü anda geri dönüşü yoktu. Max, uzun, donuk cübbeyi kafasına çekti ve ayak bileklerine indirdi, sonra kapüşonu başının üzerine çekti.

"Bi-bitirdim."

"Cübbenin kalıbı biraz büyük. O kadar da göze batmasa da..." Idcilla uyumu ayarlarken mırıldandı. Max cüppenin kırışıklıklarını düzeltti. Aynanın karşısında kendini kontrol etmek istedi ama orası rahibe odası olduğu için etrafta şifonyer ve ayna yoktu.

"Merak etme, rahibelerin çoğu birbirinin yüzünü bile görmedi. Sadece aynı anda mesleğe girenler birbirini gördü. Çenenizi kapalı tuttuğunuz sürece yakalanmayacaksınız." Selena, bağcıkları Max'in beline bağlarken açıkladı. "Ayrıca, hiç kimse iki soylu kadının rahibe kılığında bir savaş bölgesine girdiğinden şüphelenmez."

Bu gülünç plana karşı sesinde alaycılık vardı ama Idcilla bunu görmezden geldi. "Teşekkürler. Bu sözleri duymak beni daha da rahatlatıyor. ''

İkisi sabaha kadar dinlenmek için Selena'nın odasında kaldılar. Güneş pencereye ışık vermeye başlar başlamaz, tüm rahibeler birer birer odalarından çıktılar. Selena, kapısındaki çatlaklardan baktı ve koridor büyük ölçüde boşalır kalmaz, dışarı çıktı.

Max ve Idcilla, Selena'yı tapınağın avlusuna kadar takip ettiler. Merdivenlerin dibinde, bagaj ve malzemelerle dolu düzinelerce vagon geniş alanı doldurdu. Önde, Livadon'un kraliyet armasını giyen şövalyeler sıraya girdi.

Max terli avuçlarını cübbesine ovuşturdu ve üstü kapalı at arabalarına giren rahibelerin arasına katıldı. Selena'nın dediği gibi, askerler kapışırken fark edilmeden gittiler ve sahte kimliklerinde şüpheli bir şey bile bulamadılar, tek kelime etmeden onları arabalara bindirdiler.

Bir düzine rahibeyle birlikte arabaya biner binmez, Max sürünerek uzak köşeye gitti ve çantasına sıkıca sarıldı. Selena ve Idcilla onun karşısına oturdular. Herkes arabaya bindikten sonra, her yönden yola çıkmaya hazır olduklarını belirten yüksek sesli bir sinyal duyuldu. Çok geçmeden, içinde bulunduğu vagon sallandı ve yavaş yavaş hareket etti.

Max'in kalbi göğsünden fırlama tehlikesiyle karşı karşıyaydı. Gerçekten ayrılıyoruz. Harbiden.

Max dikkatlice başını kaldırdı ve Idcilla'ya baktı, ama küçük kızın cübbenin üzerindeki yüzünün burnunun ucuna kadar ne ifade ettiğini okumak zordu. Ancak Max, dizlerinin üstüne oturan parmak eklemlerinin gerginlikten bembeyaz olduğunu görebiliyordu.

Ç/N: Bindik bir alamete, gidiyoz kıyamete amanin

Önceki Bölüm                                                                                               Sonraki Bölüm

14 yorum:

  1. Ne güzel sabahlara kadar sevişmeli bölümler okıyorduk bu atraksiyonlar hiç iyi gelmedi bana hiiiç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah... Aynısını hissediyorum, kafayi yicem bu gidişle

      Sil
  2. Herkes gergin bölümler yüzünden çıldırıyor ben Max'in cesaretli hallerine bayıldığım için bölümleri seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafayı yedirtse ve içim içimi kemirse bile buna da katılıyorum hekdnwjd

      Sil
  3. Aynen bende Max'ın bu kararlı hallerini okumak için gün sayıyorum. Cesaretine hayranım senin

    YanıtlaSil
  4. Bitsin artik şu savaş be ben okurken sıkıldım onlar sıkılmadı

    YanıtlaSil
  5. Riftan duyarsa boşar net.

    YanıtlaSil
  6. Gergin bölümlere bayılıyorum ben 🤚😌

    YanıtlaSil
  7. Riftanı ordular öldüremedi maxi nin cesareti öldürecek hcjxhdjdjddj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHAHAHSHDHDHDHXNXKW PATLADIM

      Sil
    2. Ne güldüm ya gece gece 😂

      Sil
  8. Idcilla ile Hebaron'u shipliyorum nedensiz :D

    YanıtlaSil