5 Kasım 2021 Cuma

Under The Oak Tree - 27. Bölüm 

(Gizemli Sıcaklık) 

Riftan, tahta bir direğe ve sert vücudu arasına sıkıştırılmış Max'i yutmaya çalışıyormuş gibi öpücükler bıraktı. İki eliyle kalçasını kavradı ve onu daha da yakınına çekerek şişmiş kasıklarını karnının alt kısmına sürttü. Vücudu anında tepki vererek dokunuşuna ısındı. Onun şaşırtıcı tepkisinden korkan Max, çabucak kollarından uzaklaştı.

"Hayır... burada değil..." dedi.

"…Beni çılgına çeviriyorsun."

Riftan alçak bir sesle inledi ve bıkkınlıkla başını ağaca dayadı. Omuzlarının inip kalktığını hisseden Max gerginleşti. Reddedilmesi nedeniyle gelen öfkesinden kaynaklanan endişeydi. Ama onun düşüncelerinin aksine, sadece özenli bir çabayla ondan geri çekildi.

Riftan yanağını okşadı ve “…Bu gece vagonda yalnız uyuyacaksın” dedi.

Saf bir çocukla konuşuyormuş gibi söyledi. Utancın yükseldiğini hissederek zar zor başını salladı. Adam onun elini tekrar eline aldı ve onu kampa geri götürdü. Dönüşlerini gören, bir kayanın üzerinde oturup ateşi tutuşturmakta olan dev gibi bir şövalye sırıttı.

"Lider, düşündüğümden daha hızlısın. Kılıcın paslanacak kadar eski değil mi?”

Riftan'ın ayak sesleri durdu ve adama döndü. Şövalye kıs kıs gülse de yüzünde herhangi bir kötü niyet belirtisi yoktu. Bunu görünce kılıcını ağaca dayadı ve mırıldandı, sesinde küçümseme vardı, "Piç."

"Rikaido ailesinin efendisi ne kadar da asil?" başka bir şövalye katıldı.

"Seninkinden daha asil, bu kesin."

"Ne? Benimle böyle konuşmaya nasıl cüret edersin? Bu adam herkesin arkasından iş çeviriyor! Ah! Seni piç!"

Adam sarışın şövalyenin bacaklarını tekmelemeye çalıştı. Oturduğu yerden fırladı ve ona saldırmak için kılıcını kaptı. İkincisi de kılıcını çekti ve gelişigüzel bir şekilde adamın boğazına doğrulttu. Korkunç gösteriye Max şok oldu ve Riftan'ın arkasına saklandı. Riftan kolunu onun omzuna doladı ve adamlara sert bir bakış attı.

"Görünüşe göre çok enerjiniz var... Bu yüzden ikiniz de bu gece nöbet tutabilirsiniz."

"Lider!" İkisi de aynı anda itiraz etti.

Riftan, itirazlarını duymamış gibi yaparak arabaya doğru yürümeye devam etti. Max omuzlarının üzerinden baktı ve iki adamın arkalarından birbirlerini öldürmekle tehdit ettiklerini gördü. Riftan sadece yüzünü onunkine çevirdi ve dedi ki:

"Onları merak etme. Hep böyle kavga ederler."

Max başını salladı. Tüm şövalyelerin birbirleriyle iyi bir ilişkisi olmadığını anladı.

Riftan onu arabaya bindirdi ve bıraktıkları çadırı yeniden kurmaya başladı. O çalışırken, yanında yanan bir lambayla vagonun girişinde oturdu ve kasvetli çevreyi aydınlattı. Çadırın içine bir uyku tulumu serdikten sonra, her zaman yaptığı gibi kılıcını bilemeye başlamak için yanında çıkan bir ağaç köküne oturdu.

Birkaç dakika sonra, etrafı gözetleyen iki şövalye, ikisi de kaz büyüklüğünde üç siyah kuşla geri döndü. Kuşların kanatlarını tuttular ve büktüler, parçaladılar ve tüylerini bir anda soydular. Max sadece şaşkınlıkla dondu.

Şövalyeler kuşların bacağını keskin bir hançerle kesip tüylerini bir yığın halinde savurduğunda, yırtık kanatlar yere serildi, bu onun için mide bulandırıcı bir manzaraydı. Max aceleyle arabanın içine koştu, boğazından yükselen safrayı tutmaya çalıştı. Bir süre sonra Riftan ona kavrulmuş etten getirdi ama canı onu yemek istemedi.

Bir lokmayı bile reddetti ve sadece biraz peynirli ekmek yedi. Riftan yağsız eti ısırarak ona baktı. "Buradan çıkmak birkaç gün sürer. O zamana kadar, yeterli güce sahip olmak için vücudunu doldurmalısın."

"Ben... iyi yemek yiyorum."

Riftan bir şey söylemek ister gibi kaşlarını kaldırdı. Ama iç çekerek yemeğini yemeyi bitirdi. Bu arada Max, kahverengi zemindeki, ateşin yanında yığılmış karanlık gibi tüylere bakmaktan bilinçli olarak kaçınmaya çalıştı.

Gecenin ilerleyen saatlerinde hava çok daha soğudu ve yoğunlaştı. Diğer şövalyeler birer birer çadırlarına yatarken, Max araba koltuğuna yerleştirilmiş kalın uyku tulumuna yattı. Bazen geceleri hayvanların çığlıklarını ve yaprakların hışırtısını duyardı.

Sırtında ürkütücü bir ürperti hissederek kapıyı açtı ve Riftan'ın uyuduğu çadıra baktı. Uzun bacaklarının dışarı çıktığını görünce, nedense zihni rahatladı. Tekrar uyumak için başını koydu, ama ölen arkadaşlarının yasını tutuyormuş gibi görünen kuşların çığlıkları onu bütün gece uyanık tuttu.

Ç/N: O sırada Riftan da büyük ihtimal uyanıktır gerçi asdfghjkl  ¯\_(ツ)_/ ¯
Bu arada notlarımdan rahatsız oluyor musunuz (* >ω< )

Önceki Bölüm                                                                                              Sonraki Bölüm

17 yorum:

  1. Her bölüme yorum yazmak istedim ama nasip bu bölümdeymis.notlarindan rahatsız olmuyor bilakis zevk alıyorum gözlerim sayfa sonuna kayıyor istemsizce:) Twitter dan geliyorum ilk novelim ve çok sevdim İngiliz edebiyatından bir kitap okuyor gibi hissettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumların için çookk teşekkürlerr çok mutlu ediyor beni yorum görmek T.T şevke geliyorum 🤭 Ve beğenmene de çok sevindim cidden sürükleyici ve iyi yazılmış bir hikaye bu.. Başka noveller de çevireceğim inşallah bu güncele geldikten sonra.. Onları da okuman dileğiyle

      Sil
  2. Notların çok hoşlar bence ve eğlenceliler.
    Çevirin için de teşekkürler devamini dilerim.
    Allah'ım çok ateşli değiller mi? Bayılıyorum bu çifte ya😍😍

    YanıtlaSil
  3. Hayırrr kesinlikle rahatsız olmuyorumm hatta aynı yukarıdaki arkadaşın dediği gibi bölüm sonunda notlarını görmeyince sıkılıyorum lskdsıclsıxld uzun zamandır novelin doğru düzgün çevirisini arıyordum teşekkürler ❤️

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Notlar gerçekten müthiş novel de harika teşekkür ederiz ❤️❤️

    YanıtlaSil
  6. Yaa çok güzel , buraya mangadan geldimm

    YanıtlaSil
  7. notlar okumanın en keyifli yanı! yakın arkadaşımla okur gibi hissediyorum(◡‿◡✿).

    YanıtlaSil
  8. Notların çok güzel ya

    YanıtlaSil
  9. Hayır, notların çok eğlenceli, yazmaya devam etmelisin
    *Kora

    YanıtlaSil
  10. Kızım bulmuşsun eti ye gitsin boşver kuşların çığlıklarını yemiyorsanda bana ver bari kaç gündür et yemiyorum bir bilsen

    YanıtlaSil
  11. Kehribar Kitsune31 Mayıs 2023 01:49

    Notların çok iyi ve hoş bence. Samimi bir ortam veriyor ^_^ webtoonlarin icinde de oluyor mesela ve ben onlari da seviyorum. Hatta sende paragraflarla alakali yorumlarini paragraf sonuna koyabilirsin böylece daha eğlenceli ve sohbetvari bir hava oluşur-tabii bu sadece bana göre ^_^-

    YanıtlaSil
  12. Notlarin çok tatlı

    YanıtlaSil
  13. Noveli ikinciye okuyorum ellerin dert görmesin Sünger 😊

    YanıtlaSil