4 Kasım 2021 Perşembe

Under The Oak Tree - 20. Bölüm 

( Garip Bir Adamın Hassas Dokunuşu - 2)

"Evet. Sabah oldu. Gözlerini açmanı beklerken öleceğimi sandım.”

Bunu söylerken dudaklarını göz kapaklarına bastırdı, bu garip dokunuş Max'i ürküttü. Tepkisi üzerine sırıttı ve dudaklarını daha hararetli bir şekilde yüzüne, kulaklarına ve boynuna vurdu, gıdıklayan öpücüklerini bir kelebeğin dokunuşu gibi yağdırdı. Max refleks olarak utanarak yüzünü uzaklaştırdı.

“Ha, ha, yapma…Oh, s-şimdi dur v-ve giyin…”

"Hayır. Bütün gece ne kadar zamandır onu tuttuğumu biliyor musun?"

Adam homurdandı ve elini dudaklarına götürdü. Nemli dili, hâlâ duyularında şimşeği ateşlemeyi başaran ince bir şekilde parmağını yaladı. Nabzının gümbürtüsünün kulağına çarptığını duyabiliyordu. Parmağını ağzına daha derine yerleştirdi ve yavaşça emdi.

Max elinin bu kadar hassas bir bölge olabileceğini hiç düşünmemişti.

"Gerçekten, her kızardığında nasıl hissettiğimi bilseydin, bana o bakışı göstermezdin, değil mi?"

Riftan parmak uçlarını ısırarak mırıldandı. Daha fazla dayanamadı ve elini çekip bir battaniyeye sakladı. Sonra kaşlarını çattı ve çarşafı yuvarladı. Çığlık attı ve döndü.

"Neden saklıyorsun?"

"Ah, sabah oldu! Çok parlak…”

"Öyleyse göster bana. Vücudunu ışıkta görmek istiyorum.”

Adam çömelmiş bacaklarını çekti ve o şaşkınlıkla ağladı. Daha dün babasının şatosunda yerde titrerken şimdi güpegündüz bir adamla yatakta çıplak yatıyor olması çok gerçek dışı görünüyordu.

Düşüncelerini duymayan Riftan, omuzlarını, göğsünü, belini ve yanlarını nazikçe okşadı, sonra eli doğal olarak onun uyluklarının arasına yerleşti. Dün geceki hareket, aşinalıktan parmaklarını onun ıslak yerine getirdi.

“Maxi, dün… kötü değildi, değil mi?”

“Ri-riftan…”

"Hayır... iyi hissettirdi, değil mi?"

Ölse bile onun sözlerine cevap veremezdi. Parmakları ustaca kızın gizli yerinde hareket etmeye başladı.

"Ben... Ben ölümüne sevdim. Üç yıl önce, kinci tedbirlerle değil, seninle birlikte olmak istedim. O yataktan kalkmanın benim için ne kadar zor olduğunu bilemezsin. Tabii sen ortadan kaybolmamı istedin, ama...”

Böyle beklenmedik bir söz üzerine utancını unuttu ve gözlerini kocaman açtı. Ağzını köprücük kemiğinin altına yerleştirdi ve teninde gülümsediğini hissetti.

"Şu an nasılsa aynı. Yapamam… Seninleyken duramam. Sen hoşlanmasan bile… Ağlasan bile…”

Parmağını derine daldırdı ve tenini hafifçe ısırdı. Max refleks olarak bacaklarını ona doğru uzattı. Bu dudaklarından heyecanlı bir inilti kaçmasına neden oldu.

"Benim gibi bir adamın karısı olduğun için kötü bahtını suçla."

Ne demek istiyor olabilir? Karşılaştırıldığında, onun tarafı birçok yönden çok talihsiz hissettiriyordu. Babası, evlilikte bile kolayca değiştirilebilecek biri olduğunu ima edecek kadar ileri gitti.

Ama neden böyle hissediyor? Karnındaki sıcaklık dikkatini çekerken, zayıf soru kısa sürede kayboldu.

İçeride agresif bir şekilde hareket eden parmaklarına karşı sıkılaştı. Ateşli bakışları tüm vücudunu taradı ve gözlerini onun güçlü bakışlarından alamıyordu. Parmağını ondan çekti ve bir anda kendini ona derinden itti.

"Ugh...!"

“Hiç şüphesiz… ölüyorum.”

Riftan alçak, boğuk bir inilti çıkardı ve kulak memesinin alt kısmını nazikçe ısırdı. Bir tazı tarafından yakalanmış gibi hissederek, onun sert omuzlarını sıkıca kavradı. Uyluklarının ikisini de kavrayarak, onları neredeyse acıtacak kadar açtı ve yavaşça hareket etmeye başladı.

Max yüzünü yastığa gömdü ve inlemelerini bastırdı. Yavaş, gecikmeli bir akış gibi, hareketler giderek güçlendi. Uzun süredir üstünde hareket eden Riftan, zirveye ulaştığında onun üzerine ağır bir şekilde düştü. Başının üstünden gelen uzun, boğuk nefesin aksine kısa bir nefes aldı.

"Birkaç gün böyle kalmak istiyorum."

"B-bu ağır..."

Paniklenmiş bir yüzle mırıldandı. Bu gidişle, onun ağırlığını koyarken günlerce ayağa kalkabileceğini sanmıyordu. Cevap olarak acı bir şekilde kulağını ısırdı.

"Ah, bu acıtıyor..."

“Sevmediğini söylediğin için aslında iyi hissettiriyor.”

Kızaran kulak memesini ısırdı ve diliyle yaladı. Max geri çekildi ve boynundan uzaklaştı.

“Ri-riftan…!”

"Gerçekten iyi hissettiriyor. O kertenkele¹ olmasaydı böyle kalabilirdim. Öyle yapsaydım, şimdiye kadar bir ya da iki çocuğumuz olurdu, değil mi?”

“Ah, d-yapma, yapma…!”

Riftan onun kulaklarıyla oynamaya devam etti ve sanki Max'in söylediği hiçbir şeyi duyamıyormuş gibi sıcak vücudunu onun vücuduna sürttü. Bu arada, görünüşte hiç bitmeyen “yatakta görevi” yüzünden bitkin düşmüştü. Ama yine de o bacaklarının arasına otururken biraz bile yorulmamış gibi görünüyordu.

Max neredeyse gözyaşlarına boğuldu. Bayılmayı tercih ettiği an, aniden hareket etmeyi bıraktı. Çünkü biri kapıya vurdu.

Ç/N: 1:Kertenkele dediği şu hani 3 yıl önce savaşmaya gittiği Kızıl Ejderha asdfghjkl Koca ejderhaya kertenkele dedi 

O sırada kertenkele: Bunu kişisel algılıyorum

Önceki Bölüm                                                                                             Sonraki Bölüm

10 yorum:

  1. Nsksnsksksk riftanın insan olduğunu düşünmüyorum kertenkeleye benziyorsun bu ne şehvet ya

    YanıtlaSil
  2. O sırada kırmızı arizona kertenkelesi kilikli it

    YanıtlaSil
  3. Heheh, kertenkele iç sesi sjsj
    *Kora

    YanıtlaSil
  4. Demek riftan maxi den ayrı kalma hırsıyla öldürebildi ejderhayı hahahahahaha bu darbe beni maxi den ayırdığın için diye kılıcını sallamadıysa ben bir şey bilmiyorum hahahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maxiyi skme hirsi desek daha dogru olur

      Sil
  5. Riftan önündeki de insan ama sen bilirsin

    YanıtlaSil
  6. riftan önündeki bir insan İNSAN maxi senin gibi horny değil

    YanıtlaSil
  7. Kehribar Kitsune30 Mayıs 2023 23:50

    Maxi cidden kötürüm kalacak bu gidişle xjxjxjxjxjd birak lan artik kizi belini kiracaksin yeter xjxjxjxj

    YanıtlaSil
  8. Bu asker azginligi da bir baskaymis dkdbdkdjdjddn

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar azgın bir herif

    YanıtlaSil