18 Temmuz 2023 Salı

DUYURU

Merhaba arkadaşlar. Öncelikle nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir. Beni soracak olursanız benim için işler biraz karmaşık ve yoğun. Son 3-4 ayım yoğun stres ve telaş içerisinde geçti. Çok fazla mevzu var ama en önemlisinden biri ev aramamızdı. Sonunda bulduk ve yakın zamanda taşınacağız. Sonrasında da bir kurs aldım ve 1 ay kadar sürecek. Henüz başlamadı ama yakında o da başlar. Üstüne bir de fındık ayı geldi. (Karadenizli problemleri 😅) O yüzden önümüzdeki 1-2 ay kadar daha buralara hiç uğrayamayacağım 😢 Zaten uğrayamadım birkaç aydır ve bu konuda çok mahcup hissediyorum. Ama inanın fizikseli geçtim mental olarak da büyük çöküntü içindeyim. Kendimi hiçbir şeye de veremiyorum. Hiçbir şey okuyamıyor izleyemiyorum da. O yüzden bir süre daha mazur görmenizi rica edeceğim sizden beni 😭 Söz geri döndüğümde Lucia'nın yan hikayelerini ışık hızıyla bitireceğim sizler için 🙏 Bu süreçte kendinize çok iyi bakın. Kendim adına umarım daha mutlu ve meşguliyetsiz zamanlarımda yeniden buluşacağız. O zamana kadar sağlıcakla kalın 🌸💕

13 yorum:

  1. Hayatında kolaylıklar diliyorum. Uzuuun süre buralarda olmayacağın için üzüldüm.Bence luciayı bıraksak da yeni hikayerle devam etsek.
    Sayfanı takip etmeyi seviyorum lütfen buralara en kısa zamanda dön😊

    YanıtlaSil
  2. sen her şeyi yaparsın senin muhteşem bir gücün ve sevgin de var sen git biz seni hep bekleriz burada

    YanıtlaSil
  3. Umarım her şey güzel ve gönlünüzce olur. Çevirilerinizi dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sana ulaşmak istiyorum under the oak tree ikinci kitabının bende 100 bölümü bulunuyor ingilizce şekilde eminim çevirmek istersin lütfen bana ulaş İnstagram @ilyadaglbhr mesaj atmanı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim kitap bitti ama yine de sen bilirsin,baska sayfada çevirisi yapıldı

      Sil
  5. Yaa sünger hadi nerdesin? Çevirilerini,altına yaptığın tatlı yorumları bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Aylardır yoksun farkindamisin 🫣

    YanıtlaSil
  7. Süngeeerrrr, bal kadın nasılsın kaç ay geçmişş? Bir sürü hayran daha kazandın (ben :D) sen yoksun, nerelerdesin? İyi ol lütfen<33

    YanıtlaSil
  8. Dönmeni sabırla bekleyeceğiz.

    YanıtlaSil
  9. Karadenizli olup ve fındık belasından muzdarip biri olarak seni çok iyi anlıyorum. Bu arada önerilerini çok beğeniyorum tesadüfen blogunu keşfetmiştim nedensizce seni sevdim ve şimdi daha yakın hissediyorum. Bir an evvel yeni novellerle geri dön. Özletme kendini, sevgiler🌷

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Lucia'nın yan hikayelerini çevirecek misiniz?

    YanıtlaSil
  11. Lütfen bişeyler yaz sünger,ne olursa

    YanıtlaSil
  12. Çeviri yapmayı bıraktın mı 🥹

    YanıtlaSil