6 Eylül 2022 Salı

UTOT Hakkında Güncelleme

 Merhaba canım dostlar arkadaşlar nasılsınız? Lafı çok uzatmayacağım birkaç yeni bilgi vermeye geldim UTOT serisi hakkında hemen anlatıp kaçacağım 🤭

Şimdi öncelikle Riftan's POV kısmının ingilizce çevirisi gelmeye başladı. Haftada 2 bölüm çevriliyormuş. 44 bölümdü totalde. Daha bu çevrilecek de peşine ikinci kitaba başlanacak 🤦‍♀️🤧 

Neden  bilmiyorum ama korkunç bir şekilde yavaş geliyor resmi ingilizce çeviri. Zaten resmi olarak çevrilmeye çok geç başlandı şimdi ne bu yavaşlık ayol. Beklemekten helak olduk.. Malesef ben de çeviriye devam etmek için ingilizce çeviri gelmesini bekliyorum elimden başkası gelmiyor.

İşte bu noktada size bir müjde vermeye geldim. Bir arkadaşımız allem etmiş kallem etmiş ve bir şekilde serinin İspanyolca çevirisine ulaşmış. Oradan ikinci kitabı çevirmeye başlamış. Şimdiden 35. bölüme kadar çevirmiş bile hatta. Şimdi merakla devam bekleyen arkadaşları hemen kendisinin bloguna alayım şöyle 🤭👉 https://rengarenkeglence.blogspot.com/?m=1

Arkadaş güzel ve hızlı bir şekilde çeviriyor. Kendisinin de ellerine sağlık 😍 Bu arada ileride resmi ingilizcesi geldiğinde ben de çeviriye kaldığı yerden devam edip seriyi bitireceğim inşallah. Belki ileride tekrar kavuşuruz biz de. Yahut başka novel çevirilerinde buluşuruz. Kendinize iyi bakın canlar seviliyorsunuz 🌸


Önceki Bilgilendirme 

9 yorum:

  1. Sen olaysın var ya olayyy bu habere alnını öpesim geldi 😍😍😍😍

    YanıtlaSil
  2. Yavaşlığı yavş.. diye okudum ahah çok teşekkürler emeğiniz için. Sınavınızda başarılar ve bir de Lucia yı sormak istiyorum Utot beklerken onu okudum o da güzel gayet, onu bitirecek misiniz? Yeni serilerde görüşmek üzere belki resmî çeviriye kalmadan çeviren sayfalar olur çünkü gerçekten çoook uzun zaman alır diğer türlü. Bu blogun Türkçe kaynak açısından altın değeri var tekrar teşekkürler bunu kattığınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah bu yavaşlık ile anladığın şeyi yapıyorlar resmen bize .. Onun dışında teşekkür ederiimm sınav bittikten sonra hızlı bir şekilde Lucia'ya devam edip bitirmeyi düşünüyorum. Ayy inşallah eğer ingilizce çevirisine ulaşabilirsek onu da çeviririm yoksa diğer türlü Ocak ayını falan bulacak bu gidişle :(

      Sil
    2. Çok güzel haber:) Lucia'yı da çok merak ediyordum. Eline sağlık :)

      Sil
  3. Off çok güzel haber, çok teşekküler 🥰🥰🥰

    YanıtlaSil
  4. yaaaaaa sen bir tanesin inş istediğin gibi atanırsın kpss de hayatın da çok güzel olur :DDDD ayyy çok utot bu ara sürekli tekrar tekrar okuyarak kendimi oyaladığım bir seri haline gelmişti ve bulamadığım için çok üzgündüm :(. çok sevindim bu habere hemen okuyacağım

    YanıtlaSil
  5. Süngerimmm bir Novel buldum adı Marriage of Convenience webtoonu çok güzeldi noveli de varmış çevirmek ister misin 🤭 🤗😚

    YanıtlaSil
  6. Her şey için teşekkürler sevgili çevirmen…❤️

    YanıtlaSil