5 Ocak 2023 Perşembe

 Ayrılmamızın Nedeni
13. Bölüm

🎶[Şarkı Önerisi: Sezen Aksu  - Sen Ağlama]🎶

"Sonunda beni buraya davet ettin."

Jiyoon, elleri plastik torbalarla dolu olarak HaYeon'un evine girdi. HaYeon'un buraya birkaç hafta önce taşındığını biliyordu ama çok meşgul olduğu için ziyaretini ertelemişlerdi. Ve şimdi yılın sonuydu ve Jiyoon burayı ilk kez görüyordu.

"Bu kadar geç geldiğim için özür dilerim."

Jiyoon özür diledi ve HaYeon başını salladı.

"Hiç de bile. Geldiğin için teşekkürler. Neden bu kadar çok şey aldın?”

“Yeni taşınıldığında genellikle birçok şeye ihtiyaç olur. Oradan buradan sadece birkaç şey almayı planlıyordum ama sonunda hepsi bu kadar oldu. Vay canına, yerin çok güzel.”

Jiyoon etrafına bakınırken gözleri parladı. HaYeon'un ofis dairesi güzel bir manzaraya sahipti ve temizdi. HaYeon doğası gereği düzenliydi ve zemin de bunu yansıtıyor gibiydi. Görünürde toz zerresi yoktu. Aynı zamanda zor bir şey yaşıyorsa meşgul olması gereken türden biriydi, bu yüzden sebep bu da olabilirdi.

"Biraz yemek sipariş edelim mi?"

Jiyoon, HaYeon'a sordu.

"Hayır. Makarna seversin. Ben zaten her şeyi hazırladım. Senin için biraz yapacağım."

"Vay canına, bunu benim için yapacak mısın? Bu çok zahmetli. O kadar zahmete gerek yok."

"Sorun değil."

"Eh, benim için daha iyi, sanırım."

Jiyoon, sevincini ifade etmek için dramatik bir şekilde vücuduyla işaret etti. HaYeon, Jiyoon'u izlerken sırıttı. Jiyoon yılın sonunda çok meşguldü. HaYeon'un aksine, pek çok arkadaşı vardı ve her zaman ailesine baktığından emindi, bu yüzden buluşacak birçok insanı vardı.

Tüm bunlara rağmen Jiyoon, HaYeon'un yeni dairesini onunla buluşmak için bir sebep olarak kullanmaya devam etti. Bunun nedeni, HaYeon ve ayrıldıktan sonra nasıl hissettiği konusunda hala endişelenmesiydi.

HaYeon, Jiyoon'un niyetini anladı ama anlamıyormuş gibi yaptı. Bunun yerine Jiyoon'a en sevdiği yemeği pişirdi.

Al dente noodle, peynir, domatesli spagetti. Beyaz şarap. Kimçi risotto. HaYeon basit bir salata bile yaptı. Masa yiyeceklerle doluydu.

"Vay. Çok fazla yiyecek var. Eminim meşgulsündür ama yine de tüm bunları yapmak için zaman ayırdın. Sağol!"

HaYeon'un yemeklerini seven Jiyoon neşeyle bağırdı.

"Umarım beğenmişsindir."

Karşılıklı oturdular ve çatallarını aldılar. Yemeklerini yerken Jiyoon yaygara koparmaya devam etti. Yeyip doyduktan sonra bir şişe beyaz şarabı boşalttılar. HaYeon önceden hazırladığı iki birayı çıkardı ve birini Jiyoon'a uzattı. Çeşitli şeylerden konuştular ve iki kutu bira kısa sürede tüketildi.

"İçkiye karşı toleransın arttı."

Jiyoon, HaYeon'un yanındaki boş bira kutusuna baktı.

"Birazcık."

"Bugünlerde oldukça sık içiyor olmalısın."

"Biraz."

HaYeon mahcup bir şekilde gülümsedi. Gözlerinden biri seğirdi.

“Son zamanlarda işler biraz daha iyiye gitti mi?”

Kendi kutusunu bitirdikten sonra Jiyoon biraz titrek bir sesle sordu. HaYeon birasını aldı ve yavaşça başını salladı.

"Evet. Çok zaman geçti, bu yüzden… Ve işle meşgulüm. Devam ettikçe, her şeyin yoluna girdiğini hissettim."

HaYeon gülümsedi.

Bazen eline almadığı bir cam parçasına basar ve içi acıyla dolardı. Kendini pencereden boş boş bakarken yakalama sayısı da artmıştı. Böyle günlerde, doğal olarak biraz liköre uzanırdı. Ancak HaYeon bunların hiçbirini söylemedi.

"Tanrıya şükür."

"Evet."

HaYeon yavaşça başını salladı.

“Tanrıya şükür. Beklediğim kadar acı çekiyor gibi görünmüyorsun. Tabii ki, içinde aynı şekilde hissetmeyebilirsin."

"Gerçekten iyiyim. Benim için endişelenme."

"Peki. iyi gidiyorsun. İyiyim dediysen, iyisin demektir! Bu yılın sonu! Ve sanırım bir yıl daha yaşlanacağız! Üzücü ama güzel bir gün, hadi bir içki daha içelim!”

Jiyoon bağırırken bir kutu bira daha açtı. HaYeon kendi bira kutusunu Jiyoon'unkiyle tokuşturdu. Sonra dudaklarına götürdü. Gaz midesini gıdıkladı. Sanki derinlerde bir yerde acı çekiyormuş gibi hissetti ama umursamadı.

"Saat neredeyse 12."

Jiyoon duvardaki saate baktı.

"Evet öyle."

“Artık otuz yaşına giriyoruz. Yılbaşı gecesi çan sesini dinlememiz gerekmez mi?”

Jiyoon ayağa kalktı ve sendeleyerek uzaktan kumandaya gitti ve geri getirdi. Televizyon açılır açılmaz ekranda MBS Oyunculuk Ödül Töreni yayındaydı.

「Ödül…!」

Kazananı açıklayan sunucu bir an sessiz kaldı.

“Kang Taewan-ssi! Tebrikler!"

Sunucu duyurusunu yapar yapmaz kamera Taewan'a döndü. Bir an için ruhunu kaybetmiş gibiydi. Yanında oturan kişi omzuna hafifçe vurunca yavaşça ayağa kalktı. Sahneye doğru yürürken yüzü bembeyazdı.

"Amanın."

Jiyoon, uzaktan kumandadaki çeşitli düğmelere basarken telaşlanmış görünüyordu ama kanal değişmiyordu.

"Uzaktan kumandanın pilinin bittiğini düşünüyorum. Neden böyle bir zamanda bitmek zorundaydı ki…”

Jiyoon paniğe kapılırken Taewan En İyi Erkek Oyuncu Ödülü'nü aldı. Seyirci tezahürat yapmaya başladı.

HaYeon'un televizyonunda göründüğü haliyle takım elbise içinde çok yakışıklı görünüyordu. Mikrofonun önünde durdu. HaYeon ona baktı.

Rüyası gerçek oldu.

Taewan bunu hep söylerdi. En büyük hayallerinden birinin En İyi Erkek Oyuncu ödülünü almak olduğunu söylemişti. Zaten bir film festivalinde ödül almıştı, bu yüzden büyük bir dalda ödül alma zamanının geldiğini söyledi. Büyük bir dalda bir tane ödül alırsa, ona sahneden bir tür işaret göndereceğini dile getirmişti.

HaYeon, onun bunu söylediğini ne zaman duysa, rüyasının gerçekleşmesi için içtenlikle dua ederdi. Bu rüya gerçekleştiğinde en çok alkışlayacak kişinin kendisi olacağına söz verdi.

Sanki hiçbir şey yokmuş gibi bu kadar uzaktan olup biteni izleyeceğini hiç beklemiyordu.

HaYeon'un ifadesi yavaşça değişti.

"...bırak onu Jiyoon."

Jiyoon kapatmak için televizyona doğru yürürken HaYeon elini kaldırdı.

"Ha Yeon."

"Sorun yok. Sonsuza kadar televizyon izlemekten kaçınabilecek değilim… Böyle olsa bile onu görmek istiyorum."

Ayrılmış olsalar bile, onun başarılı olduğunu görmek istiyordu. Bu onun da hayaliydi. Jiyoon tereddüt etti ve uzaktan kumandayı bırakırken garip bir surat ifadesi takındı.

Televizyon ekranında Taewan elindeki ağır ödül kupasına baktı. Sonra yavaşça mikrofona doğru yürüdü.

Bütün gözler ona odaklanmıştı. Dudakları ayrıldığında her şey sessizleşti. Bunu uzun bir sessizlik izledi. Mikrofonun önünde durdu ve hiçbir şey söylemedi. Zaman geçmeye devam etti. İnsanlar mırıldanmaya başladı.

"Kang Taewan'ın nesi var?"

Jiyoon şaşkınlıkla mırıldandı.

「Görünüşe göre Kang Taewan-ssi çok şok olmuş. Bu beklenebilir. En İyi Erkek Oyuncu Ödülü'nü alan herkes aynı şekilde hissedecektir.]

Sessizliği sunucu bozdu.

「Sorun değil, Kang Taewan-ssi. Lütfen rahat konuşun.]

Sunucunun cesaretlendirmesine rağmen, Taewan sadece yutkundu ve tek kelime etmedi. Aşağıya bakmadan önce ileriye baktı. Gözleri ödüle iliştiği an dudakları kapandı. Ziyafet salonu bir kez daha sessizliğe gömüldü.

Çok geçmeden gözlerinden yaşlar akmaya başladı.

Pıt, pıt.

Gözyaşları ödülden yere damlıyordu. Kamera yüzünün yakın çekimini gösterdi. Taewan eliyle gözyaşlarını sildi ve ancak o zaman ağladığını fark etmiş gibiydi.

Bundan kısa bir süre sonra, yüzü bir sefalet ifadesine büründü. İnsanlar bunun inanılmaz bir ödül almış birinin yüzü olduğuna inanamıyorlardı.

Şaşıran sunucu anı kurtarmak için konuşmaya başladı. HaYeon hiçbir şey duyamadı. Sessiz dünyası sadece Kang Taewan'ın ağlayan yüzünü içeriyordu.

Diğer insanlar onun neşeden bunaldığı için ağladığını düşünürdü ama HaYeon daha iyisini biliyordu.

Taewan zor zamanlar geçiriyordu.

Seni mutlu görmek istedim Öyleyse neden o suratı yapıyorsun?

Gözlerini kapattığında, ödülü sıkıca kavradığı için üzerine daha fazla gözyaşı damladı. Trajik görünüyordu.

"...Hayeon."

Jiyoon usulca onun adını seslendi. HaYeon bir an sonra ona baktı. Cevap vermesi gerekiyordu ama konuşamıyordu. Jiyoon'un şaşkın ifadesini gördü.

"Sen... Amanın, Tanrım."

Jiyoon bir mendil uzattı. "Bunu bana neden veriyorsun?" HaYeon sormak üzereydi ki elinin üzerine bir şey damladı. Bir gözyaşıydı. HaYeon onun kendisine ait olduğunu fark etmeden önce ona boş gözlerle baktı.

"Ben…"

"Ben iyiyim."

Daha kelimeler ağzından çıkamadan ağzından acınası bir ağlama patlak verdi. Sanki hayatında ilk kez gerçekten ağlıyormuş gibi ağlıyordu.

"Ah, Ha Yeon. Seninle ne yapmalıyım?”

Jiyoon masanın etrafından dolandı ve HaYeon'u kucakladı. Gözlerinden yaşlar akmaya devam ederken HaYeon yüzünü Jiyoon'un kucağına gömdü.

Artık ağlamayacağımı düşündüm. Artık iyi olduğumu sanıyordum.

Ama yine de ağlayacak gözyaşı vardı.

* * *

Sonunda, Kang Taewan sahnede tek kelime etmedi. Gözyaşlarına boğulduktan sonra, sadece başını salladı ve koltuğuna geri döndü.

Kang Taewan, ödül töreninin sonuna kadar hala kameralara yansıdı. Başını hafifçe eğik tuttu ve tek bir kasını bile kıpırdatmadı.

Ardından ekran yılbaşı ziline dönüştü. Muhabirler yeni yılın geldiğini coşkulu seslerle duyurdu. Haberi duyanlar, tepki olarak bağırarak kollarını uzattı. Çeşitli renkli balonlar kollarını doldurdu. Dünyanın en mutlu insanları gibi görünüyorlardı.

Neredeyse insanlar, Kang Taewan'ın yüzünün bir an önce ekranı gerçekten doldurup doldurmadığını merak etmeye başladı.

Ding Ding Ding.

Yılbaşı zili çaldı. Muhabirler heyecanla herkesin yeni yılını kutladı. TV ekranı o kadar çok neşe ve heyecan gösteriyordu ki neredeyse baş döndürücüydü. Belki de neden HaYeon'un evinin boğucu bir sessizlikle dolu olmasıydı.

Ancak uzaktan kumandanın pilini değiştirdikten sonra nihayet TV'yi kapattılar. Daha sonra Jiyoon üç kutu daha bira içti.

Önemli bir şey konuşmadılar. HaYeon hiçbir şey olmamış gibi normal haline döndü. Jiyoon kasıtlı olarak HaYeon'un önceki gözyaşlarından bahsetmedi.

Saat gece 1'i epey geçtiğinde, Jiyoon sonunda gitmek için ayağa kalktı. HaYeon büyük, kabarık bir palto giydi ve onu takip etti.

"İçeri dön. Sadece benim. Beni uğurlamana gerek yok."

"Seni uğurlamak istiyorum çünkü o sensin."

Jiyoon'a gülümserken HaYeon'un gözleri biraz sarhoştu.

"Yüzünün görünüşüne bakılırsa, belki seni eve geri götürmeliyim."

"Gerek yok. Geri dönmeden önce taksiye binmeni izleyeceğim."

HaYeon'un inatçılığını yenemeyen Jiyoon, başını salladı.

Jiyoon'un taksisini beklerken geniş sokakta durdular. Taksiye binmeleri düşündüklerinden çok daha uzun sürdü. "O zaman ben gidiyorum." Jiyoon elini salladı ve HaYeon da karşılık verdi.

"Teşekkürler. Ve bugün için üzgünüm. Sana göstermemem gereken bir şey gösterdim."

HaYeon selamlamak için başını eğdi.

"Üzgün ​​olmana gerek yok. Endişelenme. Uyuyup uyandığında hiçbir şey olmamış gibi olacaksın.”

HaYeon, Jiyoon'un sözlerine gülümsedi.

Jiyoon'un taksisi boş yolda hızla ilerledi. Yapayalnız kalan HaYeon, uzaklaşan taksiye baktı. Tamamen kaybolduktan sonra ceketini göğsüne daha da sıkı sardı ve ağır ağır dairesine doğru yürümeye başladı.

Sanki bütün o gürültülü yılbaşı kutlamaları bir yalanmış gibi, sokak tamamen boştu. Soğuk, sessiz ve yalnızdı.

Eve yaklaştıkça HaYeon'un adımları hızlandı. Asansöre bindiğinde bilinçli olarak zihnini yapması gereken işlerle doldurmaya başladı.

Masayı topla, bulaşıkları yıka, Jiyoon'un hediyelerini toparla ve...

Yapacak başka şeyler düşünmeye çalışırken, HaYeon asansörden indi. Adımları durdu. Kafasında biriktirdiği işler kum gibi uçup gitmeye başladı.

Kapının önünde takım elbiseli bir adam oturuyordu. Uzun bacaklarını altında kavuşturmuştu ve bu ona bakan herkesin onun adına rahatsız hissetmesine neden oluyordu. Eli, televizyonda gördüğü ödülü tutuyordu.

Dağınık saçları. Gözleri yere indirilmişkenki yan profili.

Sanki tamamen farklı bir dünyadaydı.

Hayatının en mutlu günüydü. Galibiyetini kutlayan bir partide eğleniyor olmalıydı, öyleyse neden buradaydı?

Burayı nasıl buldu? Neden buradaydı? Ona sormalıydı ama HaYeon ona bakarken donakalmıştı.

Taewan, HaYeon'u bir an sonra keşfetti ve yavaşça ayağa kalktı. Sessiz koridorda ayak sesleri çınlayarak ona yaklaştı. Gözlerini ondan ayırmamak için doğal olarak başını kaldırdı. Taewan onun önünde durdu.

Yüzü solgun görünüyordu. Son birkaç gündür yemek yememiş ve uyumamış gibiydi. Biraz kilo vermiş olmalıydı çünkü çenesi onun hatırladığından çok daha sivriydi. Ondaki değişiklikleri fark edebilmesinden nefret ediyordu, bu yüzden HaYeon hızla başını çevirdi.

"Biri seni görebilir. Geri dön."

Sonunda kendine gelen HaYeon soğuk bir sesle konuştu. Taewan elindeki ödülü uzattı.

"Bu nedir?"

HaYeon'un gözleri ödülle Taewan arasında gidip geldi.

"Al onu."

Taewan gergin bir sesle konuştu.

"Neden alayım?"

"Bunu sana vereceğim."

“......”

"O yüzden kendini bana geri ver."

Taewan ona doğru baktı. Alçak sesi onu bir sis gibi çevreledi. HaYeon dudaklarını ısırdı. Kalbinin göğsünün içinde sıkıştığını hissetti.

"O ödül senin hayalindi."

"Evet."

Taewan'ın alçak sesi çaresiz gibiydi.

"Öyleyse neden hayalini bana veriyorsun? Ne anlama geliyor? Artık hayalin gerçekleştiğine göre, tekrar bir araya gelip sonsuza dek mutlu yaşamamızı mı istiyorsun? Sanki hiçbir şey olmamış gibi? İstediğin bu mu?"

Sen hayalinin peşinden koşarken katlandığım onca şeye ne demeli? Sırf gerçek olduktan sonra hayaline böyle davranabilmek için mi bana bütün bu acıları çektirdin?

Kelimeler boğazında düğümlendi. Daha fazlasını söylerse ağlamaya başlayacağından korkan HaYeon, ağzını kapalı tuttu ve ona dik dik baktı. Taewan onun dikenli cevabını duyduktan sonra yavaşça ağzını açtı.

"Bunun benim hayalim olduğunu sanıyordum."

“......”

"Benim hayalim bu değildi. Hayalim sendin, Na HaYeon."

“......”

"Seni mutlu etmek içindi ama yol boyunca her şeyi yanlış yorumladım. Başarılı olursam mutlu olacağımızı düşündüm. Ama bu değildi."

Sakin bir tonda konuşurken, Taewan kaşlarını çattı. Acı ve ıstırapla doluydu.

O mikrofonun önünde dururken teşekkür sözlerini vermeyi planlamıştı. Ancak ağzından hiçbir şey çıkmadı. Tek düşünebildiği HaYeon'du. Ama onun adını bile söyleyemedi ve sadece ikisinin anlayabileceği bir işaret bile gönderemedi. Uyuşmuş hissetti.

Eminim şu anda beni izlemiyorsun bile. Bunun bizim hayalimiz olduğunu sanıyordum ama sen burada değilsin. Öyleyse ben burada ne yapıyorum?

O anda nihayet ayrıldıklarını anladı. Vücudunu saran tüm sıcaklık kaybolmuş gibi hissetti. Kendini soğuk rüzgara karşı çıplak duruyormuş gibi hissetti.

Tekrar ödüle baktı. Sıkıca kavradığı ağır ödülü gördükten sonra sonunda fark etti.

Ayrılmamızın nedeni.

HaYeon'u bencilce bu ödülle değiştirmişti. Öyle bir güvenle düşünüyordu ki, sevmek için başarılı olmak gerekiyordu.

Ve zaman geçtikçe, aşık olmanın zor olduğunu anladı. Aşk göreve dönüşmüştü ve onunla buluşmak bir zorunluluk haline gelmişti.

Ve kendini böyle hissettiğinde, kendini yakalardı.

Yorulmamalısın. Başarılı olduktan sonra, herkesten daha mutlu olacaksınız. Şimdiki gibi yorulmayacaksın. Herkesten daha güzel bir aşka sahip olabileceksin.

Daha da bitkin düştüğümde, sadece ileriye baktım. Ve bu yüzden aşkımızın ölmekte olan çığlıklarını duyamadım. Görevim ve kendi bencilliğim bitmeye devam ettikçe sana içerledim. Ve canın acıyordu.

...Ve ben seni böyle kaybettim.

Bu kadar önemsiz bir şey yüzünden seni kaybettim...

Bunu fark ettiğinde, görüşü bulanıklaştı. "Evet, görünüşe göre Kang Taewan-ssi çok gözyaşı döküyor." Sunucunun sözlerini duyduğunda, Taewan sonunda ağladığını fark etti.

Oyunculuk yaparken elinden gelenin en iyisini yaptı ama gözünden bir damla yaş akmıyordu. Sonunda Na HaYeon'u gerçekten kaybettikten sonra anladı.

HaYeon'suz başarı onun için hiçbir şey ifade etmiyordu. Çünkü en başından beri hayali, HaYeon'un mutluluğuydu.

HaYeon'un önünde dururken Taewan'ın kuru gözleri yaşlarla dolmaya başladı. HaYeon'un gözleri büyüdü. Taewan ne zaman zor zamanlar geçirse, dinlenmek için sadece ona yaslanırdı ama onun yanında bir kez bile ağlamamıştı.

Kuru dudakları seğirdi.

"Ayrıldığımızdan beri zaman akmadı, HaYeon."

“......”

"Her gün, bana ayrılmak istediğini söylediğin yerde duruyorum."

Ne zaman nefes alsa, HaYeon ona ondan ayrılmak istediğini söylüyordu. Bunu zamanla gömebileceğini düşündü ama zaman geçtikçe acı daha da kötüleşti.

Pıt

Gözlerinden yaşlar damlamaya başladı. Tek bir dokunuşla yere yığılacakmış gibi görünüyordu.

"Kurtar beni."

“......”

"Lütfen."

Umutsuz sesi boş koridorda çınladı. Taewan gözlerini kapattı. Gözyaşları yüzünü ıslattı. Taewan sonunda gerçekten ayrıldıklarını anlayan bir adam gibi göründü.

HaYeon'un dudakları titredi.

"...Neden bunu yaptın? Zeki Kang Taewan neden bu kadar aptalca bir karar verdi? Neden? Niye? Senden hiç başarılı olmanı istedim mi? Senden hiç zengin olmanı istedim mi? En İyi Erkek Oyuncu ödülünü kazanmak için mi? Peki neden? Neden bunu yaptın…?!"

HaYeon daha fazla dayanamadı ve yumruklarını sıktı. Kang Taewan'a ihtiyacı vardı. Yalnız ve yalnızca ona. Ondan hiçbir zaman bir şey beklemiyordu.

"Benim gibi biriyle birlikte olduğun için ailen tarafından dışlanmanı istemedim."

"......!"

“Yetim Kang Taewan. Yeterli parası olmayan Kang Taewan. Seni destekleyemeyen Kang Taewan. Benim gibi birini korumak için başını eğmeni istemedim. Seni koruyabileceğime dair daha fazla kanıta ihtiyacım vardı. Sana karşı sadece olgunlaşmamış bir sevgim olmadığını. Endişelenmeden, kaygılanmadan insanlara gururla sevdiğin adam olduğumu söylemeni istedim. Bana âşık olduğun için tebrik edilmeni istedim.”

“......”

"Senin için yapmak istediğim buydu ve yapabileceğim tek şey başarılı olmaktı."

Sahip olmadığı bir aile kuramadı. Ünvanı veya serveti yoktu. Na HaYeon'un kanatları olmak istedi. Bileğindeki zincir olmak istemiyordu.

Sadece tek başına çok çalışarak hayatta kalabildi. Çeşitli niteliklere karşı savaşabilmesinin tek yolu başarılı olmak ve onları susturmaktı.

HaYeon'un gözleri büyüdü.

"...Nasıl bildin? Ailemle aramın iyi olmadığını nereden bildin… Hayır, ne zamandan beri biliyordun?”

HaYeon şok içinde sordu.

Yirmi beş yaşına geldiğinden beri babası ona evlenmesi için baskı yapmaya başladı. Ona erken yaşta evlenirse daha iyi umutlara sahip olacağını söyledi.

Babası, iyi notlarına rağmen tıp fakültesine gitmediği için ihanete uğramış hissetti. Ve modellik alanında kariyer yapmaya başladığında, aralarındaki boşluk genişledi.

Babası onu bir başarısızlık olarak görüyordu. Onun için hiçbir şey olmadığı için, yapabileceği tek iyi şeyin evlenmek olduğunu söyledi.

HaYeon ona zaten sevdiği biri olduğunu söyledi. Ancak babası sadece kızdı ve ona övünecek bir şey olmadığını söyledi.

Taewan'dan asla vazgeçmedi ve babasının muhalefeti daha da kötüleşti. Nihayetinde HaYeon, babasıyla herhangi bir temastan kaçındı.

Babası onu maddi olarak desteklemeyi kesti. Her halükarda, HaYeon kendi masraflarını karşılamak için kendi parasını kullanıyordu. Babasının ona verdiği parayı kendi hesabına toplamıştı, bu yüzden aldırmadı.

Ve bu çatışma devam ederken, bunu Taewan'a göstermesine asla izin vermedi. Sevdiği adamı bu şekilde incitmek istemiyordu.

Ve korkuyordu. Taewan'ın bu yüzden onu bırakacağından korkuyordu...

Başından beri bunu başarılı bir şekilde sır olarak sakladığını düşündü. Ama şimdi ona her şeyi biliyormuş gibi bakıyordu. Sonunda hiçbir şeyi belli etmeyen o olmuştu.

"Bir süredir biliyorum."

“......”

"Gecenin bir yarısı döktüğün gözyaşların. Onlarla buluştuktan sonra eve geldiğinde uyuyamama şeklin. Ve babanın doğum günü için aileni ziyarete gittiğin gün onun yerine bir kafeye gittiğini biliyorum. Hepsini biliyorum..."

“......”

"Biliyordum ama bilmiyormuş gibi yaptım. Bir korkak gibi kaçtım. Bencilce fark etmemiş gibi yaptım. Sabahları hiçbir sorun yokmuş gibi bana gülümsemeni sevdim."

Taewan alçak sesle konuştu. Sakin sesi gözyaşlarıyla dolmaya başladı.

"Çılgınlık derecesinde benim yanımda olmanı sevdim, bu yüzden..."

Bitiremeyen Taewan dudağını ısırdı.

Pıt

Kuruyan dudaklarından kan fışkırdı. Kırmızı kan damlası büyüdü. Gözleri yere indi. Gözyaşları onlardan damlamaya devam etti. İfadesi, sesi… Hepsi bunca zaman aldığı yaraları ortaya koyuyordu.

Aşkları aynıydı ama birbirlerini sevme biçimleri farklıydı. İkisi de birbirlerinin iyiliği için yaptıklarını düşündükleri için birbirlerini incittiler.

Birbirimizi seviyoruz ama yine de… Bunu neden yaptık?

Uzun zamandır birlikte olmamıza rağmen, hala aşkta çok beceriksiziz.

Taewan elini uzattı. Parmak uçları bir çocuğunki gibi titriyordu.

"Al onu."

“......”

"Eğer sen yoksan, yaşayamam."

Ciddi sesi havada yankılandı. Bu ses HaYeon'un kalbinin hızla atmasına neden oldu. Ancak HaYeon, olduğu yerde donmuş gibi hareketsiz kaldı.

Bu eli tutarsa, bulundukları yere geri döneceğinden korkuyordu. Bu yüzden aceleyle kabul edemezdi.

"...seni seviyorum, HaYeon."

Sesi boğuktu. Taewan'ın eline bakarken HaYeon'un yüzü uyuşmuştu.

"Seni seviyorum. Şu an bile."

HaYeon'un parmakları seğirdi. İfadesi çöktü. Taewan duymak istediği kelimeleri söylediğinde gözleri yaşlarla dolmaya başladı. Hiç kıpırdatmayacağını sandığı kolu kalkmaya başladı.

HaYeon iki kolunu da Taewan'a doladı. Parmak uçlarında yükseldi ve başını kucağına aldı. Taewan alnını onun omzuna yaslamadan önce bir an kaskatı kesildi. HaYeon kendini çok ağır hissetti, bu yüzden biraz geri sendeledi ama aldırmadı. önemli değildi.

Onun sıcaklığını yeniden hissedebilseydi, bu yeterliydi.

Ç/N: Biri peçeteleri ihtiyaç sahibine dağıtsın çok acill 😭😭😭

Önceki Bölüm                                                                                                Sonraki Bölüm

2 yorum:

  1. hem ağlıyorum hem de bayılıyorum böyle itiraf sahnelerine acil peçeteye ihtiyacım var. çeviri için çok teşekkürler böyle başka romanlar da bulursan çevirmeyi düşünüyor musun süngercim?
    her şey için teşekkürler
    -tuana

    YanıtlaSil
  2. O kadar güzeldi ki taewanin duygularıni acmasiii

    YanıtlaSil