8 Ocak 2023 Pazar

 Ayrılmamızın Nedeni
17. Bölüm

[Dikkat!!: Yetişkin İçerik]

Taewan kapıyı açtı ve içeri girdi. Girişin yanına bir çift pembe babet özenle yerleştirilmişti. Şimdi düşününce, evinde HaYeon'un ayakkabılarını görmeyeli uzun zaman olmuştu.

Belli bir noktada, HaYeon dairesine gelmeyi bırakmıştı. Menajerinin onları yakalaması ihtimaline karşı ziyaret etmeyi reddetti. Bu nedenle, onu görmek için her zaman Taewan onun evine giderdi.

Koridordan geçerek oturma odasına girdi. Nefis yemek kokuyordu. Yemek masası çoktan yiyeceklerle dolmuştu. En sevdiği mille-feuille nabe, rulo omlet ve bulgogiydi. Hepsi lezzetli bir aroma ile buğulanıyordu. 

"Eve hoşgeldin."

Taewan, HaYeon'un selam vermek için başını kaldırdığını gördü. Ona gülümserken pilav ocağının önünde elinde bir kase tutuyordu. Taewan bir yemek sandalyesi tuttu ve ona baktı.

"Tüm bunlar ne için?"

“En İyi Erkek Oyuncu ödülünü kazandın ama biz bunu kutlayamadık. Geç olduğunu biliyorum ama seni tebrik etmek istedim.

HaYeon biraz sıcak pilav aldı ve masanın üzerine koydu. Sonra bir pasta çıkardı. Pastanın üzerinde küçük bir kupa vardı.

Fırına gitmiş ve bir pasta seçmek için zaman harcamıştı. HaYeon'un üzerinde ödül olan pastayı bulduğunu ve içinden seçtiğini hayal etmek bile gülmek istemesine neden oldu. Taewan ona bakarken kıkırdadı.

Biraz kayıtsız görünse de, HaYeon bunun gibi ayrıntılara her zaman özen gösterirdi.

Taewan ellerini yıkadıktan sonra oturdu ve kaşığıyla biraz pilav aldı.

"Bugün her şey yolunda gitti mi?"

HaYeon ihtiyatla sordu. Ona menajeri ve dizi yönetmeni ile buluşacağını söylediğinde, HaYeon sanki kendi meselesiymiş gibi gergindi.

"Evet. Her şey yolunda gitti.”

Taewan'ın cevabını duyduğunda, HaYeon tamamen rahatladığını hissetti. Güldü. Pastayı kutusundan çıkardı ve bir mum yaktı. Sonra şarkı söylerken alkışlamaya başladı.

“Ödülün için tebrikler. Ödülün için tebrikler. Tebrikler, sevgili Taewan.”

Taewan çenesini eline dayadı ve ona şarkı söylerken HaYeon'a baktı. Siyah gözlerinde mum ışığı titreşiyordu.

"Ne yapıyorsun?"

Gülümserken HaYeon'a sordu.

"Seni gerektiği gibi tebrik etmem gerektiğini düşündüm."

Taewan tebriklerini kabul etti ve HaYeon'un yüzüne baktı. HaYeon her zaman yıldönümleriyle ilgilenirdi. Bundan sıkılma zamanı gelmesine rağmen, mumu söndürmeden önce her zaman bir pasta alır ve ona şarkı söylerdi.

"Güzel bir gün. Güzel günler değerlidir ve onlara sahip çıkmalıyız. Eğer yaparsak, daha da iyi günler gelecek gibi hissediyorum.”

Yirmi yaşındaki HaYeon, ona bunu söylerken muma baktı. Bu tür düşüncelerin çok hoş olduğunu hissetti. Na HaYeon hiç değişmemişti. O zamanlar ve şimdi, o hala aynıydı.

HaYeon'a bakarken Taewan'ın gözleri kısıldı.

"Bana neden öyle bakıyorsun?"

HaYeon yüzünde bir şey olup olmadığını merak etti.

"Çünkü çok güzelsin."

“......”

"Ve şimdi düşünüyorum da, yüzündeki o ifadeyi görmeyeli uzun zaman oldu."

“......”

"Hep birlikte olmamıza rağmen..."

Aynı mekanda beraber olmalarına rağmen yüzlerinden yavaş yavaş kaybolan ifadeyi hiç fark etmemişlerdi. Hepsi bu değildi. Hep birlikte oldukları için birbirlerini hep gördüklerini düşündüler ama çok şey kaybetmişlerdi.

Önemsiz şakalar, diğerinin gözlerine, gülümsemelerine ve hatta sıcaklığına bakmak.

Taewan'ın gözleri, boşa harcanan zamanı hatırladığında pişmanlıkla doldu.

"Geçmişte bıraktığımız günlerimizden çok daha fazla günlerimiz olacak."

HaYeon'un sakin sesi Taewan'ın gülümsemesinin derinleşmesine neden oldu. Bu sözleri çok rahat bir şekilde söyledi ama Taewan'ı teselli etmekten asla geri kalmadılar.

Çöküş halindeyken, büyükannesi vefat ettiğinde ve diğer tüm zor anlardan geçtiğinde…

"Evet."

Taewan başını salladı.

Bu sözleri kabul etmekten başka yapabileceği bir şey yoktu.

* * *

Taewan masadaki bütün tabakları boşalttı. Fiziğini korumak zorunda olduğu için çekim yaptığı zamanlarda hiç bu kadar çok yememişti.

Şok olan HaYeon, onu durdurmaya çalıştı. Bir dizi çekerken bu kadar çok yiyip yiyemeyeceğini sordu ve Taewan başını salladı.

"Önceliklerimi değiştirmeye karar verdim. Na HaYeon'un benim için yaptığı her şeyi ve benim Na HaYeon ile yaptığım her şeyi önceliğe koymaya karar verdim."

Ona çocuksu bir sırıtış gönderdi ve yemeye devam etti.

"Yaptığın yemek her zaman lezzetli."

Bunu duyduğunda, HaYeon'un kalbi artık onu durduracak durumda değildi. Gerçekten dünyanın en lezzetli yemeğiymiş gibi yedi. Başını bile kaldırmadı. Bitirdiklerinde bulaşıkları yıkadı ve HaYeon masayı topladı.

HaYeon duştan çıktığında ilk yıkanan Taewan çoktan yatağa yaslanmıştı. Islak saçlarını kuruttuktan sonra aynadaki yansımasına baktı.

Taewan saçını kuruturken eşofman giyen HaYeon'a bakıyordu. Onun çeşitli görevleri yerine getirmesini izlerken yüzü lisedekiyle aynıydı.

“Babamla üç yıl önce görüştüğünü duydum. Neden bana söylemedin?”

HaYeon sessizce sordu.

"...Nasıl bildin?"

Taewan alçak sesle sordu.

"Bugün babam beni ziyarete geldi. Bana o söyledi. Onunla üç yıl önce görüştüğünü neden bana söylemedin?"

"İyi bir şey olmadığı için bir şey demedim. Baban bugün sana ne dedi?”

"Bundan sonra onu pek sık göreceğimi sanmıyorum. Onun nasıl olduğunu biliyorsun. Artık beni şaşırtmıyor.”

“......”

Sakin sesini duyduğunda, Taewan hiçbir şey söylemedi. Zaten çok sık görüşmüyorlardı, bu yüzden bunu söylüyorsa, bu tamamen bağlantısının kesildiği anlamına geliyordu.

"Hadi gidip onunla buluşalım. Kendimi ailene tanıtmama izin ver ve onlarla düzgün bir şekilde konuşmaya çalışalım. Onun hayır duasını alalım.”

Taewan yüzünde kararlı bir ifadeyle konuştu.

"İstemiyorum."

"Ha Yeon."

Taewan yalvaran bir sesle onun adını seslendi.

“İhtiyacım yok. Onu görmek istemiyorum. Gitsek bile, bundan iyi bir şey çıkmazdı. Sadece aynı şeyleri tekrar tekrar duyardık. Bu sözler beni incitirdi, seni de öyle. Bunu istemiyorum. Tekrar incinmek istemiyorum. Özellikle diğer insanlar yüzünden değil.”

HaYeon sertçe konuştu.

"Beni hala kabul etmiyor gibi görünüyor."

HaYeon çenesini kapalı tuttu. Taewan'ın ağzı açıldı. Bir şey söylemekte tereddüt ettikten sonra ağzını kapattı. Buraya kadar koşmuş olmasına rağmen hiçbir şey değişmemişti.

Taewan umutsuz görünüyordu. Kimse konuşmadı. HaYeon saç kurutma makinesini kapattığında, odayı ağır bir sessizlik doldurdu.

HaYeon bir şey söylemek için ağzını açtığında...

"...Üzgünüm."

Taewan'ın alçak sesi, sessizliği bozarak af diledi.

"Ne için? Üzülecek ne var ki?”

Hayeon sordu. Taewan yere bakarken çökmüş vaziyetteydi.

"Ne kadar denersem deneyeyim, ailen beni asla kabul etmeyecek."

"Ve bu neden senin hatan oluyor? Bu sadece babamın garip standartları olduğu anlamına geliyor.”

HaYeon arkasını döndü ve Taewan'a baktı. Gözleri hala yere yapışıktı.

"Ve o zamanlar da şimdi de olsa, hâlâ bencilce davrandığımı düşünüyorum." (Taewan)

“......”

"Her zamanki gibi, aileni bana tercih etmeni söyleyemem."

Taewan'ın başı daha da aşağı eğildi.

Bir yetim olarak ailenin ne kadar önemli olduğunu biliyordu. Getirdiği güvenlik…

Hastane başkanı olan bir baba, zengin bir aile…

HaYeon isteseydi, hiçbir şeyin eksik olmadığı bir hayat yaşayabilirdi. Ama onun için her şeyden vazgeçmişti. Ve onun yüzünden bir kez daha ailesine karşı çıkmak zorunda kaldı.

Onun için her şeyi yapabilse bile, ona yeni bir aile veremezdi. Ve bir noktada onu ailesine geri vermesi gerektiğini biliyordu. Ama Taewan onu bırakamadı. Yapabileceğini hiç düşünmüyordu.

Taewan'ın parmak uçları titremeye başladı. Bu tarafını görmesin diye yumruğunu sıktı.

"Taewan."

HaYeon'un kararlı ayak seslerinin giderek yaklaştığını duyabiliyordu. Başını kaldırdığında, HaYeon ona bakıyordu. Berrak gözleri onunkilere sabitlenmişti.

"Bana git desen de gitmem. Ben seni seçtim."

“......”

“Ailemi bir kenara atmayı ben seçmedim. Seni kazanmayı seçtim.”

Bu yüzden endişeli hissetme. Üzgün hissetme.

HaYeon ince kollarını uzattı ve Taewan'ın boynuna doladı. Başını eğdi ve dudaklarını Taewan'ın alnına bastırdı.

"Özür dilemesi gereken benim. Sadece sana ihtiyacım var. Bunu sana daha önce söylemeliydim..."

HaYeon, dudakları hâlâ onun alnına bastırılmışken fısıldadı. Bunu ona söylemiş olsaydı, Taewan başarıya takıntılı olmazdı. Yollarını kaybetmezlerdi.

Taewan onun sıcak nefesini teninde hissetti. HaYeon'un dudakları alnından aşağı doğru hareket etmeye başladı ve burnuna öpücükler kondurdu. Sonunda dudaklarına ulaştılar. Yüzlerce kez öpüşmelerine rağmen Taewan'ın kalbi hızla atmaya başladı.

Yaz yağmurunun hafif kokusunu alabiliyormuş gibi hissetti.

Tıpkı bir yaz sağanağında şemsiyenin altında öpüştükleri zamanki gibi.

Taewan'ın büyük eli HaYeon'un yanağını sardı. Cildi duştan yeni çıktığından dolayı hâlâ hafif nemliydi. Taewan kollarını çekti.

HaYeon dengesini kaybetti ve yatağına düştü. Taewan, incinmesin diye elini başının arkasında tuttu. Sonra onun üstüne çıktı.

"Tekrar söyle."

Diye mırıldandı Taewan.

"Neyi söyleyeyim?"

"Sadece bana ihtiyacın olduğunu."

Taewan konuşurken onu sımsıkı tuttu. Yüzü kaygıyla doldu.

Bu kaygıdan kurtulmak için çok çalıştın. Ve ben hiç fark etmedim bile.

HaYeon elini kaldırdı ve Taewan'ın bileğine doladı. Ona biraz daha dokunmak istiyordu. Talebini reddedeceğinden korkan Taewan ona baktı. HaYeon onun gözlerinin içine baktı ve dudaklarını açtı.

"Sadece sana ihtiyacım var."

“......”

"Başarılı olsan da olmasan da, nasıl olursan ol... Tek ihtiyacım olan sensin, Taewan. O kiraz çiçeği yapraklarını toplayıp bana verdiğinden beri, bu hep böyleydi."

Elinde değildi. Kiraz çiçeği yaprakları yere düştüğünde, HaYeon'un kalbi Taewan'ınkine doğru atıldı. Ve böylece kalpleri birbirlerine ait oldu.

"Sana olan aşkım hiç değişmedi, Kang Taewan."

HaYeon, ciddi bir şekilde yavaşça fısıldadı. Bu sözleri söylerken yalvardı.

Lütfen bu sözlerin Taewan'ın kalbine ulaşmasına izin ver.

Taewan'ın gözleri onunkilere baktı. Neredeyse inanamıyormuş gibi. Neredeyse söylediği her kelimeyi çiğnemek ve kendisinin yapmak istiyor gibiydi.

Taewan bir an dudaklarını ısırdıktan sonra başını eğdi.

"Ben de."

“......”

"...Ben de aynı durumdayım, Na HaYeon."

Adını çok sevgiyle seslendi. Sonra dudakları onunkilere değdi. Hafif öpücükleri hızla derinleşti.

"Mmm."

HaYeon'un gırtlağından alçak bir inilti kaçtı. Sanki bu bir işaretmiş gibi, Taewan'ın gözleri yavaşça değişti.

Pijamasını ve sutyenini hızla kafasından geçirdi. Açıkta kalan göğsünü sıktıktan sonra dudaklarını boynuna yerleştirdi.

Parmağı sertleşmiş göğüs ucunu okşadı. Boynunda onun nefesini ve istekli dokunuşunu hissettiğinde HaYeon'un kalçaları gerildi.

Taewan alt pijamasını ve iç çamaşırını da tek bir hızlı hareketle indirdi.

"Ah!"

Eli bacaklarının arasına girdi. Parmakları her hareket ettiğinde, odada çınlayan ıslak sesleri duyabiliyordu.

"Ah…!"

HaYeon, Taewan'ın kıyafetlerini kavradı. Parmağı dışarı çıkmadan önce içine daldı. Bir parmak iki oldu ve iki parmak çılgınca içeri ve dışarı itilmeye başlandı.

"M...Mm..."

HaYeon'un inlemesi Taewan'ın dudakları tarafından yutuldu. Girişinden suya benzer bir sıvı akmaya başladı.

Taewan kalktı ve soyunmaya başladı. Bedeni çok geçmeden HaYeon'un gözleri önünde ortaya çıktı. Pürüzsüz vücudu ışıkta parlıyordu. HaYeon'un bacaklarını ayırdıktan sonra Taewan kendini onun içine itti.

"... Ah!"

HaYeon'un kafası geriye doğru eğildi.

"Haa."

Taewan'ın ağzından hafif bir iç çekiş kaçtı. Derin bir nefes aldıktan sonra nefesini düzene soktu. Gözleri kapalı olan HaYeon'a baktı.

Solgun yanakları şeftali gibi kızarmıştı. Göz kapakları titredi. Nefes almaya çalışırken, HaYeon bacaklarını onun kalçalarına doladı.

"Haa."

Onu böyle görmek onu o kadar iyi hissettirdi ki, görüşünün karardığını hissetti. Taewan yavaşça hareket etmeye başladı.

"Nng."

HaYeon inledi. Dışarı çıkmadan önce vücudunun derinliklerine daldı. HaYeon titremeye başladı. İlk başta kendi temposunda ilerlemeye çalıştı ama daha fazla dayanamadı ve hızlanmaya başladı. Yatak Taewan'ın çılgınca hareketleriyle sallandı.

"Ah…! Haa…! Ah…!”

HaYeon, Taewan'ın kolunu tuttu. Vücudu titriyordu. Başı sallandı ve sırtı karıncalandı. Sanki bir elektrik akımı omurgasında yukarı ve aşağı akmaya devam ediyormuş gibi hissetti. Girişi daraldıkça titremeye başladı. Doruk noktasından aşağı indikten sonra vücudu gevşedi.

Taewan bir saniye sonra aletini çıkardı ve HaYeon'un düz karnına boşaldı. Nefes nefese kaldı ve HaYeon'un tenine öpücükler kondurmaya başladı.

HaYeon'un midesindeki meniyi temizledikten sonra yanına uzandı. HaYeon kalkıp yıkanmak istedi ama Taewan onu sıkıca tuttu. Bir süre daha kıvrandıktan sonra HaYeon pes etti ve yerine uzandı.

* * *

“Taşınmayı planlıyor musun?”

Taewan yatakta saçını okşarken HaYeon'a sordu. Uzun parmakları yavaşça kahverengi saçlarının arasından geçti.

"Nereye?"

HaYeon uykulu bir sesle sordu.

"Eski dairene."

HaYeon onun altındaki daireden bahsettiğini fark etti. Gözlerini yavaşça açtı ve ona baktı.

“Merak ettim ve dün emlakçıyı aradım. Bana çoktan satıldığını söylediler.”

Eski dairesi kiralıktı. Taewan, evi onun için almakta ısrar etmişti, ancak HaYeon teklifini reddetti ve kirayı kendi parasıyla ödemeye karar verdi.

HaYeon, ev sahibine taşınmayı planladığını söylediğinde, ev sahibi ona evi satacaklarını söyledi. Neyse ki, o taşınmadan önce kimse onu satın almadı. Eve ne olduğunu merak etti, bu yüzden onları aradı ve ona yeni satıldığını söylediler.

"Bence en iyisi bu. Şu anda oturduğum ofis dairesine yeni taşındım, yani tekrar nasıl taşınabilirim? Skandal yüzünden de bizi izleyen çok göz var... Sanırım bu şekilde devam edeceğim. Ve orası çoktan satıldı.”

"Satıldı. Ama yine de boş."

"Hm?"

Taewan'ın cevabı tuhaftı. HaYeon ona bununla ne demek istediğini sordu. Taewan cevap vermeyince HaYeon başını kaldırdı ve onun yüzüne baktı. Sanki bunu bekliyormuş gibi Taewan başını eğip dudaklarına bir öpücük kondurdu.

"Ben satın aldım."

“......”

"Yaptığın iç dekorasyonları başkasının bozmasını istemedim."

“......”

"Bütün anılarımız orada. O yüzden ne zaman istersen geri gel. Sen geri dönmek isteyene kadar boş kalacak. Ya da sadece benim evime taşınabilirsin.”

Taewan ona baktı. Sonra gülümsedi.

"Benim yanıma taşınsan daha iyi olur bence."

HaYeon bir an sonra kıkırdadı.

"Bunun hakkında düşünmeme izin ver."

Tepkisini duyunca Taewan başını onunkine indirdi.

"Tamam. Bana iyi bir cevap verene kadar bekleyeceğim. İtaatkar bir şekilde, uslu bir çocuk gibi.”

Dudakları alnına değdi. Tıpkı HaYeon'un ona yaptığı gibi, Taewan da onun yüzüne öpücükler kondurdu. HaYeon gözlerini kapattı. Dudakları yüzünün her yerine bastırdı.

HaYeon düşünmeye başladı.

Dudaklarının yüzüne değmesi ılık kar taneleri gibiydi.

Ç/N: Cidden bahar gibi hissettiriyor bu çift 😊 Bir sonraki bölümümüz final olacak arkadaşlar bu arada. Veda edeceğiz hikayemize

Önceki Bölüm                                                                                                 Sonraki Bölüm

3 yorum:

  1. şimdi burada Riftanım olsaydı kendi temizlerdi sevdiğini
    ilk defa Taewan benden kımızı kartı aldı sdsdsmasmcmch

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar çok özledim valla riftanımızı

      Sil
    2. vallahi ya ben de çok özledim

      Sil