11 Aralık 2022 Pazar

DUYURU 🎈

 Selam canlarım nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Çünkü ben pek değilim de 😅 Çok fena şifayı kaptım. Daha önce hiç böyle bir soğuk algınlığı geçirmemiştim. Büyük ihtimal covid veya şu aralar çokça artan domuz gribi 🤧 Tüm aileye bulaştı da. Neyse uzun lafın kısası yataktan bile zar zor çıkabiliyorum şimdilik. O yüzden bir süre çeviri yapamayacağım. Haberiniz olsun istedim 🌸 Daha güzel ve sağlıklı günlerde yeniden bir araya gelelim 🤭


Güncelleme!! => Kuzularım öncelikle geçmiş olsun dilekleriniz için her birinize çok teşekkür ederim 🥺❤  Biraz daha iyiyim şimdi. Cidden çok fena bir şeydi uzun zaman geçmedi. Hatta hala öksürüğüm devam ediyor ama o kadar da kötü değilim 🤧 Neyse diyeceğim o ki yakın zamanda çevirilere devam edeceğim inşallah. Aklımda burası. Şimdilik sağlıcakla kalın. Yakında görüşürüz 🤭🌸

16 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun 🙏

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun süngercim dikkat et kendine 💞💞

    YanıtlaSil
  3. Kıyamam çok çok geçmiş olsun🙏🏻 acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Cok gecmis olsun, tez zamanda iyileşirsin inşallah 🥰

    YanıtlaSil
  5. umarım bir an önce iyileşir tekrar yanımıza gelirsin. seni seviyoruz kendine iyi bak.
    fighting !

    YanıtlaSil
  6. Tam bir ay oldu hala aynıyım ya 🥺 çok geçmiş olsun canım iyi ol önemli olan bu 🌹🤗

    YanıtlaSil
  7. Sungerim canim benim nasıl oldun, bi tavuk suyu corba yapip getiremedik ki hemen iyileşesin

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun 💐

    YanıtlaSil
  9. Süngerim kuzum nasıl oldun,bak seni bekleyenler var,biliyorsun dimi ☺☺

    YanıtlaSil
  10. evet süngercim bizi meraklandırma bu kadar, bir ses ver. ve en kısa sürede bizimle ol ! seni çok özledikkkk
    - Tuana 💐

    YanıtlaSil
  11. Sungerrrr nerelerdesinnn

    YanıtlaSil
  12. Hicmi burda yakın bir tanıdığı yok ya. Aşırı merak ediyoruz iyimi diye. Novel umrumuzda değil kendisi için endişeleniyorum 😳

    YanıtlaSil
  13. cidden sünger döneceğini söylemişti ama bir şey mi oldu acaba sünger ses ver!
    -tuana

    YanıtlaSil