1 Aralık 2022 Perşembe

Ayrılmamızın Nedeni - Novel

 Ayrılmamızın Nedeni


Konu: Benim hayalim sendin, Na HaYeon.

Model HaYeon, aktör Taewan ile uzun süredir bir ilişki içindedir. On sekiz yaşında başlayan aşk yirmi dokuz yaşında bitmek üzeredir.

"Artık ayrılalım Taewan. Hadi bitirelim."

"Neden ayrılmak istiyorsun? Bana aşkın bittiğini mi söylüyorsun?

“Hayır, aşk kaybolmadı.”

Aşk bir an olsun gitmemişti. Arka planında baharla yürüdüğü andan itibaren hep oradaydı.

"Seni hala seviyorum."

"O zaman neden?"

Taewan anlamamış gibi bağırdı.

"Yarın seni sevecek özgüvenim yok."

“……”

"Sebebi bu."

Bitmedi dediğim halde sana bittiğini söyleyen ben.

Son olduğunu bilen ama bitiremeyen sen.

Bir arada kaldıkça bize daha çok yaralar açan bu aşk…

Onu koruyabilecek miyiz?

Tür: Yetişkin, Drama, Josei, Müstehcen, Romantik, Hayattan Kesitler, İlk Aşk, +19

Yazar: Hyeun Seo

Durumu: Tamamlanmış

Çeviri: Tamamlanmış

BÖLÜMLER

Başlangıç

4 yorum:

  1. Ama neden bu noveli guncellemiyosun bizi unuttun mu

    YanıtlaSil
  2. Başlıyoruz bakalım nasilmiş

    YanıtlaSil
  3. Hocam benim hayat hikayem daha uzy

    YanıtlaSil
  4. Süngerimm artık bıraktın sanmıştım çeviri işlerini şimdi bir bakayım diye geldim ve yeni bir novel karşıladı beni nasıl mutlu oldum anlatamam umarım hep buralarda olur bizi güzel hikayelerle tanıştırmaya devam edersin 🧡🧡🧡🧡

    YanıtlaSil