31 Aralık 2021 Cuma

Elveda 20.. Biz Hangi Yıldaydık Ya?

Merhabaaa arkadaşlar nasılsınız? Böyle başlangıç yapmayalı da uzun zaman olmuş yazılarıma. Daha doğrusu böyle yazılar yazmayalı uzun zaman oldu. Blogu ilk açtığımda şöyle birkaç öneri listesi yaparım, eğlenceli bulduğum bir iki içerik yazarım , arada da böyle sohbet ederim diye düşünerek açmıştım. Tabii ilk açtığım zamanlar bunları da yaptım canım. Eski gönderilere bakarsanız belki ilginizi çeken yazılar bulabilirsiniz. Evet kendi blogumun içinde yine kendi blogumun reklamını yaptım gibi oldu ama olsun öhöm öhöm neyse.. 


Sonra ne oldu bilmiyorum galiba 2020 yılının başlarındaydı ben bütün şevkimi kaybettim. Gerçi Bihtar Ziyagil'in de dediği gibi hiç yaşamamış olmayı dileyip unutana kadar acıyla nefretle hatırlayacağımız şu malum senede kim nelerini kaybetmedi ki .. Buraya uzunca bir zaman yazmadığım süre zarfında hayatımda birçok değişiklik oldu haliyle. Mezun olup öğrencilikten işsizlik statüsüne yükseldim mesela.. Hala daha bu statümü koruyorum hatta.. En azından stabil bir hayatım var.. (şaka şaka ağlıyorum şu an) 


Buraya yazmaya hep geri dönmek istedim. Bilgisayarım da bozuktu gerçi çok uzunca bir zaman. Hep bir aksilikler aksilikler. Sonra özellikle bu sene başlarında novel okumaya aşırı merak saldım. Ben böyle çok sevdiğim şeyleri hep başkaları da keşfetsin onlar da nasiplensin isteyen türde biriyim. Ama önermek istediğim novelin hiç tamamlanmış bir türkçe çevirisini bulamadım. Bekledim, bekledim sonra dedim ben niye çevirmiyorum ki elime mi yapışır. Ve geçen kasım ayının başında sizler için çevirmeye başladım. Yoksa ağ falan tutacaktı canım blogum hehehe Ve tahmin ettiğimden de güzel dönütler aldım. Çokca kişinin okuyup sevmesi beni de mutlu etti. Ve umuyorum zamanla başka başka noveller de çevirmeye çalışacağım. Şimdi tam söz de vermiyorum sonra tutmuyor falan şey olmasın. Neyse ben niye yazıyordum bu yazıyı.. Ah şöyle ki yeni yılınızı kutlayacağım aslında bir dakika. Arkadaşlar başlıktan da anlayacağınız üzere 2021 yılı hafızamda bir gram yer edinmedi benim açıkçası.. Biz hangi yıldayız sorusunu kaç bin kez sorduğumu bile unuttum hatta. Sizin için durum nasıldı bilmiyorum. Umarım en azından birkaçımız için hayatımın dönüm noktasıydı (iyi anlamda) diyebileceği bir yıl olmuştur. 

Şu amcanın yanıldığı bir sene oldu mu hiç acaba ahahah


Bu yıl çok yorulduk, gelecek yıl da belli ki çok yorulacağız ama yine de klasik iyi dileklerimizden geri kalmayalım. Umuyorum ki 2022 yılı beraberinde bir çok güzellik, yenilik, mutluluk getire... ah yok devam edemiyorum daha fazla 


Şaka bir yana yeni yılda nasıl olursanız olun, benimle birlikte olun arkadaşlar. Hadi mutlu yeni yıllar. Hoşgeldin 202.. biz hangi yıla giriyorduk ya?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder