8 Aralık 2021 Çarşamba

LUCIA - NOVEL

 Lucia 


Konu: Lucia bir prenses olduğunu bilmeden büyüdü.

Ancak annesi ölünce saraya girdi ve tüm geleceğini bir rüyada görme şansı buldu.

Rüyasında 19 yaşına geldiğinde, en yüksek çeyizi verene satılmıştı. O andan itibaren hayatı sefil hale geldi.

Rüyasından uyandığında, çok önemli dönüm noktasına kadar çok zamanı olduğunu fark ederek geleceğini yeniden şekillendirmeye kararlıydı.

Böylece karanlık geleceğini değiştirme yolculuğuna başlamış oldu.

Tür: Yetişkin, Drama, Fantastik, Kadın Baş Kahraman, Josei, Müstehcen, Romantik, Hayattan Kesitler, Doğaüstü Güç, +19

Yazar: Covering The Sky

Durumu: Tamamlanmış

Çeviri: Devam Ediyor


BÖLÜMLER:

-1.Kitap-


-2. Kitap-

21. Bölüm - Dük Çifti (9)
22. Bölüm - Dük Çifti (10)

-3. Kitap-



-4. Kitap-


- 5. Kitap -


-6.Kitap-


7. Kitap 

20 yorum:

  1. Çeviri için teşekkürler 🥰

    YanıtlaSil
  2. Devam bölümleri gelmeyecek mi

    YanıtlaSil
  3. Sünger çok teşekkür ederim ♥️♥️ Riftanı da senin sayende tanıdım. Lucia'yı da senin sayende tanıyacağım

    YanıtlaSil
  4. yeni bölüm lucia da nezaman gelecek,sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. Sünger, nasılsın iyi misin bir anda kayboldun ortalıktan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz hastaydım döndüm inşallah 🥹

      Sil
    2. Öncelikle çok cok gecmis olsun,ve ceviri içinde çok teşekkürler,ellerine saglik

      Sil
  6. Geçmiş olsun sünger, kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  7. Sungercim canim ciğerim nerelerdesin ya, ucundan köşesinden heveslendirip bi bölüm gösteriyorsun , sonra kayboluyorsun. Özletme kendini hadi yeni bölüm bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay malesef kuzum bir türlü uygun vakit bulup devam edemedim :( aklım burada.. İnşallah geri dönünce bayağı bölüm peş peşe atacağım <3

      Sil
  8. Ah çok sevindim,umitsizce girmiştim,kaç bolum birden tam bi sürpriz oldu bana, ellerine salik

    YanıtlaSil
  9. Ayyy sünger Allah razı olsun nasıl mutlu oldum 🥰 74e kalbimi bıraktım, yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. Yeni bolumler var mi yoksa bitti mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var var daha devam edeceğiz 🤭

      Sil
    2. Ya Lucia bittiyse lütfen ' I Became The Younger Sister of A Regretful Obsessive Male Lead' bununda novelini çevirir mısın??

      Sil
  11. Süngercim dört gözle bekliyoruz fighting 💞💞

    YanıtlaSil
  12. Kitaba başladığımda bir yıllık bir sevgilim vardı şu an taze bir bekarım. İlişkim bitti kitap hala bitmedi ashsh

    YanıtlaSil
  13. Umarım under the oak tree çevirisine devam edersiniz🙏

    YanıtlaSil
  14. Lucianin yan hikayeleri gelmeyecek mi sünger 😭😩

    YanıtlaSil
  15. Evet yan hikayeleri beklemedeyiz🥺

    YanıtlaSil